noekult Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 M4 er offisielt bekrefter... http://www.autoguide.com/auto-news/2012 ... de-m3.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Ser kun to feil: Stygge felger og for mye bakkeklaring syns det var perfekt høyde jeg da ser brukbar ut å har ikke sjukt mellomrom mellom hjul og skjermer! herlig bil! men det er min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Vi er på den tredje siden og ingen har kommentert at denne bilen er designet av blant annet Per Ivar Selvaag, en kar som jeg håper og tror vi vil se mye mer til i fremtiden, dog ikke like mye med bildesign fremover. http://www.dn.no/dnBil/article2522229.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 utrolig fin bil Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Wow! Endelig et karrosseri jeg liker fra FØRSTE stund Alle de andre nyere karrosseriene har jeg måttet venne meg til før jeg likte de, men denne var jo bare lækker! Der er jeg helt enig med deg. Skikkelig lekker denne og en bil jeg absolutt kunne tenkt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Det må altså en Nordmann til for å få skikkelig fart på designet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 De kommer til å selge shitloads av disse På dette designet foretrekker jeg soft top. Vil se bedre ut enn sammenleggbar metalltak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Chris Harris' test: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Chris Harris er flink. Morsomt å se forskjellen når han kjører denne kontra den mye tregere GT86... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå