Kristiansan'årn Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Blir bra dette sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Takk for det De ble nå endel bedre Og så er det tid for neste upgrade. Skulle egentlig ikke gjøre noe med denne bilen. Men jeg klare ikke la være. Mange planer men får ta det litt over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Hehe, jeg brukte duxola malingsfjerner, og steamer, så biltema grunning, lakk og klarlakk etterpå helt ok resultat på meg, gadd ikke gjøre noe med kantkjøringa sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 pusset ned for hånd jeg, så fin sparklet de værste av riper og noe kant kjøring. Satan for en jobb. Har ikke lyst til å gjøre det en gang til. Men ble bra nok til å være felger til bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Nå blir det å vaske hjulene og få frem det sorte igjen på gummien som er nærmset hvit etter all sparkel pussing hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 til uka blir det å handle inn simons eksos til bilen med to runde rør ut bak. Det blir griet vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 dårlig bilde med mobilen, og dårlig lys så ser nesten ikke noe, kjøpte Simons sporteksos til 700,- tok drill med stålbørste og gikk over annlegget, så kjøpte lakk til 99 kr, fyrte over enderørene med Autosol og polerte opp og det ser som nytt ut Ser bedre ut i virkeligheten, de rørene ble sykt blanke! så 800kr kontra kjøpe nytt på Bilxtra til 6050,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Se der ja, ble en klar forbedring det! Når kommer det på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Har lyst til å sette det på i morgen jeg får se hva som skjer. men det frister noe voldsomt hehe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Litt bedre bilde har da man ikke så noe av eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Fått det på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 var litt lat i dag, også var det for kaldt hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Blir bra denne .Når det gjelder eksos,tror jeg du vil bli fornøyd. Jeg har samme eksos på min og den lager akkurat passe lyd ikke for mye bråk og ikke for stille. Blir litt ekstra når du gir på men det gjør jo ingenting. . Ellers stå på.Gøy med folk som passer på god bilene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Takk for det Sveigis. Det skulle egentlig bare være en bruks vogn dette. MEN klarer ikke holde meg. Så kommer bl.a. M5 sideskjørt til uka, M5 dørlister har jeg alt fått. Så bare vente å se om jeg får tak i front og bakfanger og etterhvert. Hellakkering til sommeren og. Samt senking m.m. Håper jeg blir fornøyd med denne eksosen, har hatt Simons på alle mine Opler og vært fornøyd med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Takk for det Sveigis. Det skulle egentlig bare være en bruks vogn dette. MEN klarer ikke holde meg. Så kommer bl.a. M5 sideskjørt til uka, M5 dørlister har jeg alt fått. Så bare vente å se om jeg får tak i front og bakfanger og etterhvert. Hellakkering til sommeren og. Samt senking m.m. Håper jeg blir fornøyd med denne eksosen, har hatt Simons på alle mine Opler og vært fornøyd med de Har selv drevet maassee med Opel så da var jo Simons en selvfølge. Enkelte klaget på holdbarheten,men for min del varte de i årevis. Men e34 "en blir nok bra nå med M5 sideskjørt.Frontfanger og bakfanger blir og good. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå