Gå til innhold

Kenneth`s E34 nye bilder s.5, av egenprodusert front leppe

Suspiria
 Share

Anbefalte innlegg

ja mange som påsto mye rart ang Simons, mest fordi de selv hadde kjøpt noe som kostet mere enn det smaket ;) For min del er det bra merke og kvalitet. Har M tech vinge, og nå m5/m tech skjørt( de er jo like...) så må man ha resten rundt og :) Men bare å få tak i det da. Ev og 540i v8 fronten, den har litt mere aggressiv leppe enn M5 men ellers lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du het vel ikke sveigis på omc forumet og?

Jo det er helt riktig.

Var medlem der mange år,men etter å ha hatt 16 forskjellige opler som f eks manta til Omega mv6 og Cali turbo,gikk jeg ganske enkelt lei.Har nå en 2000 modell Zafira 1,8 elegance som vi bruker som familiebil.

Det at jeg "konverte" til Bmw var det at jeg hadde det ifra 1996 til 01,pluss Ascona b selfølgelig :) .

Bmw"en hadde jeg aldri noe tull med,gikk og gikk.i forhold til andre kompiser med senatorer og andre lignende i den størrelsen.

Men for all del,Opel kommer også til å bli endel av bil interessen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk lei av hele Opel samt at omc klubben ikke er like hyggelig å være med på lenger. Også husker jeg for mange år siden at min stefar hadde en super fin 520ia e34 og har alltid likt den ;) Så da ble det slik på meg og hehe. Og angrer ikke på "overgangen". Men om jeg en gang skulle få tak i en Ascona A igjen så vil jeg sterkt vurdere det. Fineste Opel som er laget i mine øyne da... En 525 motor i Ascona A ville vært ok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt endel sutregubber og kan alt herrer i Opelklubben ja.Dessuten så virket det på meg som at hvis ikke du hadde Ascona b med c20Let og volvo bak aksel,ja da var du ikke pop i det hele tatt..... :wink: .

La også merke til at hvis noen kjendiser i klubben gjorde noe med bilen som egentlig ikke var noe å skrive om i det hele tatt,ja da var det ros opp og ros ned hele tiden.Men hvis en som kanskje ikke hadde gjort seg så kjent på forumet hadde kjøpt/bygd en spesiell Opel som egentlig var knallrå,var det snaut en kommentar.Det er ihvertfall min mening.

Tror også det er sunt med litt variasjon og da er ikke e34 et dårlig alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt idag, fjernet litt rustflekker her og der, spesielt på bakluka, lakkerte og senter på bakluka i svart. Lakkerte front fanger og bakfanger nedre del hvit. Neste blir å ta kanalene samt litt på dørene og annet små rust. Og lakke hvit på kanaler og. Så skal M5 sideskjørta ordnes og lakkeres og få de på, eksosen må jeg snart og få på :)

nafuqjoqckzit9a3wwsg.jpg

ttpfa6ctrj60qh3jomp0.jpg

fl3hzwy7ypo8rqrau4h4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...