Suspiria Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 ja mange som påsto mye rart ang Simons, mest fordi de selv hadde kjøpt noe som kostet mere enn det smaket For min del er det bra merke og kvalitet. Har M tech vinge, og nå m5/m tech skjørt( de er jo like...) så må man ha resten rundt og Men bare å få tak i det da. Ev og 540i v8 fronten, den har litt mere aggressiv leppe enn M5 men ellers lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 du het vel ikke sveigis på omc forumet og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Damn, de felgene ble utrolig bra! Eksosen ser også helt ny ut Stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 takk for det gnilb!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 du het vel ikke sveigis på omc forumet og? Jo det er helt riktig. Var medlem der mange år,men etter å ha hatt 16 forskjellige opler som f eks manta til Omega mv6 og Cali turbo,gikk jeg ganske enkelt lei.Har nå en 2000 modell Zafira 1,8 elegance som vi bruker som familiebil. Det at jeg "konverte" til Bmw var det at jeg hadde det ifra 1996 til 01,pluss Ascona b selfølgelig . Bmw"en hadde jeg aldri noe tull med,gikk og gikk.i forhold til andre kompiser med senatorer og andre lignende i den størrelsen. Men for all del,Opel kommer også til å bli endel av bil interessen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Gikk lei av hele Opel samt at omc klubben ikke er like hyggelig å være med på lenger. Også husker jeg for mange år siden at min stefar hadde en super fin 520ia e34 og har alltid likt den Så da ble det slik på meg og hehe. Og angrer ikke på "overgangen". Men om jeg en gang skulle få tak i en Ascona A igjen så vil jeg sterkt vurdere det. Fineste Opel som er laget i mine øyne da... En 525 motor i Ascona A ville vært ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Blitt endel sutregubber og kan alt herrer i Opelklubben ja.Dessuten så virket det på meg som at hvis ikke du hadde Ascona b med c20Let og volvo bak aksel,ja da var du ikke pop i det hele tatt..... . La også merke til at hvis noen kjendiser i klubben gjorde noe med bilen som egentlig ikke var noe å skrive om i det hele tatt,ja da var det ros opp og ros ned hele tiden.Men hvis en som kanskje ikke hadde gjort seg så kjent på forumet hadde kjøpt/bygd en spesiell Opel som egentlig var knallrå,var det snaut en kommentar.Det er ihvertfall min mening. Tror også det er sunt med litt variasjon og da er ikke e34 et dårlig alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Da har vi samme oppfatning om klubben ja Er så langt veldig fornøyd med e34! Behagelig bil å kjøre Og liker godt karroseriet på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 måtte såklart skifte starter og den sitter ikke vanskelig og trangt til liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 for guds skyld ikke bytt til v8 front! e34 er jo 1000 ganger finere med den smale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 for guds skyld ikke bytt til v8 front! e34 er jo 1000 ganger finere med den smale Slutt med deg! v8/breifront er awesome, selv om det passer aller best på touring Han ingen ting imot smalfront altså, fine de og sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 har drevet frem og tilbake ang bred og smal front, og funnet ut at jeg liker den smale best. Men det er nå bare min personlige meining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 fikk på sommer dekkene i går. Bor jo i Stavanger og der er det fint lite snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Fikk gjort litt idag, fjernet litt rustflekker her og der, spesielt på bakluka, lakkerte og senter på bakluka i svart. Lakkerte front fanger og bakfanger nedre del hvit. Neste blir å ta kanalene samt litt på dørene og annet små rust. Og lakke hvit på kanaler og. Så skal M5 sideskjørta ordnes og lakkeres og få de på, eksosen må jeg snart og få på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Liker sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå