Suspiria Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 begynne å komme seg front leppa jeg lager nå, men er endel sparkling m.m. som skal til før den settes på. Men gøy å lage noe eget. Som og følger design/profilene på mine sideskjørt. Legger ved ett bilde her hvordan den ser ut til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 no nye deler og ting i hus.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Alltid gøy med noe nytt.Ser du styrer litt med e 34 'en din du også.Men så blir det bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 litt gøy å ha litt å drive med ute nå mens vi har så fint vær på vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 monterte angel eyes i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Kanke si jeg er helt fan av ae lys :/ men smaken er som baken sent from a galaxy far far away... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Kanke si jeg er helt fan av ae lys :/ men smaken er som baken sent from a galaxy far far away... nei og det er helt greit litt usikker selv, men synes de passer greit. Og jeg trengte uansett nye lamper for de som var der var meget matte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Du lurifax! , er jo bare å kjøpe lykte polish så blir de like blanke som ny sent from a galaxy far far away... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 hehe, var ikke bare glasset som hadde mista sin glans på de lyktene da, men reflektorene var ei heller spes fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå