Gå til innhold

Anbefalte angel eyes til E46 facelift

SST
 Share

Anbefalte innlegg

Tror jeg har bestemt meg for å prøve angel eyes på min E46. Ser det er utrolig mange leverandører av dette, og noen ser rett og slett helt dustete ut. Jeg vil ha de hvitest mulig (ikke blå) og tynne klare ringer.

Noen som har anbefalinger å komme med?

Liker denne looken:

v77k1hfej6xa83paeogf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gs selger ccfl ringer som det høres ut som du er på jakt etter.. monterer du "superwhite" pærer i tåkelyktene så blir det bra.

Akkurat! Da sjekker jeg GS. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at disse ringene ikke er godkjent som kjørelys på E46, men er de teknisk identiske med de man finner på f.eks E90 LCI (altså i relasjon til at den modellen kan bruke AE ringene som kjørelys)?... :?

Tåkelys er vel forbudt å bruke som kjørelys (med eller uten AE ringer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringene erstatter parkeringslys, og i kombinasjon med tåkelys er dette godkjent som kjørelys på dagtid. Nå kan det diskuteres om ettermonterte ringer er godkjente som parkeringslys, da regelverket sier en pære pr. lykt, men dette har stort sett gått greit.

Nyere biler som benytter angel eyes som kjørelys har ringer som er sterkere når de blir benyttet som kjørelys.

Til trådstarter: man finner akkurat de samme ringene som GS selger på eBay til en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at om begge ringene på samme side av bilen er montert i samme lykt så er det ok.. en kompis sa det til biltilsynet(da de spurte om det var godkjent) da han ble stoppet med uorg. ringer i sin e39, og de kjøpte den :P om alle gjør det er en annen sak.

det heter også at det kun skal være en lyskilde per side.. altså, en park.lyspære pr. side... og om man kan kalle "ballasten" (som det kun er en av på hver side) for lyskilde er også usikkert...

jeg har selv blitt stoppet med både den forje og "nye" bilen med disse ringene, og har aldri fått noe kommentar på det. prøv å ikke bruke park. + tåkelys på kvelden så skiller du deg ikke så mye ut i trafikken heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...