SST Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Tror jeg har bestemt meg for å prøve angel eyes på min E46. Ser det er utrolig mange leverandører av dette, og noen ser rett og slett helt dustete ut. Jeg vil ha de hvitest mulig (ikke blå) og tynne klare ringer. Noen som har anbefalinger å komme med? Liker denne looken: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 gs selger ccfl ringer som det høres ut som du er på jakt etter.. monterer du "superwhite" pærer i tåkelyktene så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Tåkelyktene?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 gs selger ccfl ringer som det høres ut som du er på jakt etter.. monterer du "superwhite" pærer i tåkelyktene så blir det bra. Akkurat! Da sjekker jeg GS. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 ja.. du monterer superwhite pærer i tåkelyktene som matcher fargen på ccfl ringene har det samme på min.. og på den forje e46'en vår bilen får ett mye nyere look med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 her er vår forje bil.. forsåvidt lik den vi har nå også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 her er vår forje bil.. forsåvidt lik den vi har nå også..[ Bilde ] Disse liker jeg! Er dette GS sine? Og hvordan var de i såfall å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Her er mine Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Her er mine[ Bilde ] Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Dette seg også ut til å være "riktig" type, selv om det ikke er like lett å se i dagslys. Er dette GS sine ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Jeg vet at disse ringene ikke er godkjent som kjørelys på E46, men er de teknisk identiske med de man finner på f.eks E90 LCI (altså i relasjon til at den modellen kan bruke AE ringene som kjørelys)?... Tåkelys er vel forbudt å bruke som kjørelys (med eller uten AE ringer). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Ringene erstatter parkeringslys, og i kombinasjon med tåkelys er dette godkjent som kjørelys på dagtid. Nå kan det diskuteres om ettermonterte ringer er godkjente som parkeringslys, da regelverket sier en pære pr. lykt, men dette har stort sett gått greit. Nyere biler som benytter angel eyes som kjørelys har ringer som er sterkere når de blir benyttet som kjørelys. Til trådstarter: man finner akkurat de samme ringene som GS selger på eBay til en brøkdel av prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Her er mine[ Bilde ] Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Dette seg også ut til å være "riktig" type, selv om det ikke er like lett å se i dagslys. Er dette GS sine ringer? Billige ebay ringer Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 har hørt at om begge ringene på samme side av bilen er montert i samme lykt så er det ok.. en kompis sa det til biltilsynet(da de spurte om det var godkjent) da han ble stoppet med uorg. ringer i sin e39, og de kjøpte den om alle gjør det er en annen sak. det heter også at det kun skal være en lyskilde per side.. altså, en park.lyspære pr. side... og om man kan kalle "ballasten" (som det kun er en av på hver side) for lyskilde er også usikkert... jeg har selv blitt stoppet med både den forje og "nye" bilen med disse ringene, og har aldri fått noe kommentar på det. prøv å ikke bruke park. + tåkelys på kvelden så skiller du deg ikke så mye ut i trafikken heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Finnes det uoriginale AE ringer som lyser så kraftig at de kan brukes som kjørelys alene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 mine lyste utrolig kraftig de første mnd.. men så avtok styrken en del... lyste opp gårdsplassen vår ganske bra men "UHP" (ultra high power) led lyser sinnsykt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå