Jås Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Jeg har støpt foringer til traversen min av samme settet,funker fint enda..
e9coupe Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 100 deler med denne guffa. Skulle bli 20 deler med denne, men det dumme lokket falt så klart av... Ble riktig til slutt Blande guffa sammen Så var det bare å helle oppi orginal foringen!
e9coupe Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Så måtte stålet jeg kappet bort i starten lages på nytt! Sveiset platen på. På siden er det litt lavere klaring enn originalt, dette gir mindere gange før den treffer foringen. Konklusjonen er at det blir stivere. Glemte så klart å skru på gassen så ble litt dobbel sveising på den ene siden. Heldigvis ikke det man ser mest av Skjært bort det som hadde rent over, pusset stålet ned før lakkering. Ferdig lakkert! Det ble veldig mye stivere og bedre samspill med traversforingen! Fornøyd
e9coupe Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Jeg har støpt foringer til traversen min av samme settet,funker fint enda.. Genialt sett! Veldig fornøyd selv
e9coupe Skrevet August 4, 2013 Forfatter Skrevet August 4, 2013 Kom til det punktet der jeg var nødt til å komme lettere til bilen under. Da ble løsningen å lage en karosserivippe Her er konstruksjonen, helt enkelt! Står stødig og fint i 90 grader Samme gjelder 45 grader. Hadde stålet fra et tidligere båttelt, så handlet en kappsag på bauhaus til 1200,- fungerte bra nok til denne jobben! Stativet skal få litt lakk når bilen er til sandblåsing! Fornøyd med sveisene også
Hardtop Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Smart og enkelt patent, istedet for buer som oftest blir brukt. Kanskje lurt å stikke noen mindre firkantrør inn der i tillegg når bilen står på høykant, for å være sikker på at den ikke tipper over på taket.
e9coupe Skrevet August 4, 2013 Forfatter Skrevet August 4, 2013 Smart og enkelt patent, istedet for buer som oftest blir brukt. Kanskje lurt å stikke noen mindre firkantrør inn der i tillegg når bilen står på høykant, for å være sikker på at den ikke tipper over på taket. Takk for det har hatt noen firkantstål inn i de andre røra når jeg ikke er der (hjelper på nattesøvnen) men hadde egentlig veldig flaks med tyngdepunktet, skal mye til før den faller på taket eller tilbake. Vi prøvde å vippe den videre for å finne vippepunktet, skal faktisk bort i mot en halvmeter til i toppen før den velter
e9coupe Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Imponerende! Tusen takk Smart! Takk! Er avhengig av en person nr 2 for å få bilen opp og ned, men det får jeg leve med
e9coupe Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Da er bilen veldig snart ferdig pusset og klar for sandblåsing
e9coupe Skrevet August 7, 2013 Forfatter Skrevet August 7, 2013 Strålende arbeid, dette blir gull Tusen takk, hyggelig å høre
Jås Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Blir nok som nytt dette! Gleder meg til å se denne ferdig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå