PenguiN- Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Liker igrunn IKKE E30, men kom over denne og tenkte med engang at her er bil for mange på forumet som med enkle grep kan bli veldig tøff http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=38817445 Sjelden vare å finne E30 i god stand til en fornuftig pris er det ikke? takkskalduhaværsegod for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 måtte le litt av den da han tror han har fått 21hk av å øke bensintrykket fra 2,5 bar til 3 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 jo, er jo tidenes fjortisfyr som selger denna (no offence om han er på forumet - men det er faktisk sant) men bilen ser jo bedre ut enn mange E30`er som sirkulerer her på forumet Og jeg, jeg HATER i grunn E30 karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 bra vi er 100% enige hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 4dørs e30 er jo ikke brukanes til annet en vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 4dørs e30 er jo ikke brukanes til annet en vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 4dørs e30 er jo ikke brukanes til annet en vinterbil. det gjelder jo alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Er det ingen som har lest annonsen? "Er rullet med lakk og våtslipt med 1000 papir". Og SE på bildene. Ser jo helt for jævlig ut og jeg bare håper at de ikke har vært så "smarte" at de har rullet med benga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Jo, jeg har lest annonsen og så det med engang jeg bladde gjennom bilda, ikke snakk om at den bilen er verdt 35k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 en e30 er ikke verdt 35k uansett... 2 dørs el 4 dørs. samma F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Horcas Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Denne lå jo ute en lengere periode til salgs tidligere i år.. Litt misstenkelig at bilen annonseres med lavere KM stand nå, enn tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Alle annonser med "norges-peneste-og-råeste-kanskje-raskeste" annonser er noe jeg styrer langt unna.. Men hvorfor i alle dager rulle en bil for så å våtslipe? Når man legger såppas med arbeid i det, hadde det vel vært bedre å garasjelakkert med sprøyte, og så våtslipet. Hadde vel høyst sannsynlig blitt mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 4dørs e30 er jo ikke brukanes til annet en vinterbil. Det og dele bil. 4 dørs E30 er BMW værste 4 dørs bil !!! Det er ferdig snakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Bilen så grei ut den, men er jo rullemalt. Kjøper ikke en bil som er rullemalt uansett jeg. Bilen er kjørt av voksen eier. Ikke trollkjørt. Some how så tror jeg ikke på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Snart veteran da. Det er jo et pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå