///M_stian Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Et meget flott eksemplar...Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethrh Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Fiiiiin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethrh Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Dæven steike for en flott E28!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 En av de finere e28 jeg har sett her i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Ein klassiker! flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Jeg kommenterte på forrige side også, men må bare gjenta meg selv: Fantastisk flott bil! LETT kunne jeg hatt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethrh Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Jeg kommenterte på forrige side også, men må bare gjenta meg selv: Fantastisk flott bil! LETT kunne jeg hatt den... Morro å høre:-) følger med på bilene dine, blir kjempe bra.blir nok premie biler begge dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Er denne bilen kjøpt i Norge eller er den importert? Har den vært restaurert eller er den faktisk så godt holdt? (forutenom poleringen) Den ser meget bra ut på bildene i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethrh Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Den er importert. Den er nok restaurert for noen år tilbake,Fikk med en perm med kviteringer på bilen Som tilsvarer godt over det dobbelte av hva jeg ga for den samt all historikk på bilen siden den var ny nybilsgarantibevis,eukontroll sedlene,service historikk og alle nøklene Hadde bilen på løftebukk føre jeg satt den fra meg å den var like pen under å jeg kan ikke se noe tegn til at de har sveisa noe der,så får håpe jeg har gjort et greit kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethrh Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Tenkte jeg skulle ned på e30Meet med denne, skal ikke kjøre på banen men har meldt meg på utstillingen:-) noen som vet om jeg må stille den ut når jeg skal inn på campen? Sikkert et dumt spørsmål men er mitt første treff:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Var en kamerat som importerte den i sin tid. Han hadde i sikkert 10 år fartet rundt å sett på det meste av E28 som var til salgs sør for Trondheim. I håp om å finne noe som var bra nok. Han gav vel egentlig litt opp. Siden alt vi dro å kikket på alltid var dårligere en det selgerne proklamerte. Så dukket denne opp i Sverige. Og fant fort ut at den måtte han ha. Men kjøpte seg et hus som skulle totalrestaureres uten garasje samtidig. Innså vel etterhvert at det var ikke tid til bilen, og stress med å finne bra nok lagringsplass til den osv. Jeg telte virkelig på fingrene når han ville selge den. Men hadde noen andre viktigere prioriteringer dessverre. Hadde helt klart kjøpt den om jeg kunne. For er uten tvil en av de mest strøkne E28 jeg har sett av alle de 100vis av E28 vi har sett på for salg, og på treff. Har hatt noen 535i motorer. Og liten tvil om at den er en del sprekere en original også Og du må få den ut på banen. Er jo det den ble bygget for i sin tid Er på tide du oppdaterer BMWRegistry.com: http://www.bmwmregistry.com/detail.php?id=605 Står litt om siste svenske eieren her: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=3 ... sc&start=0 Johan Tufvesson, som pusset opp bilen, har dessverre vært litt mer anonym på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethrh Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Har lyst til å kjøpe nye felger til bilen. Noen som vet hva jeg burde kjøre når det gjelder innpress og bredde? Kunne tenkt meg å hatt det så Breit som mulig men må ikke subbe. Burde jeg kjøre 18" eller gå for 17?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå