adlar3 Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Heisann! Jeg har en e46 2004 mod som jeg har lyst å få angeleyes på. Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe ettermonteringsett og hvilket som vil være best eller om jeg burde kjøpe hele lykter. Har hørt og lest fra en god del at ettermonteringsett fungerer utrolig bra, men har også hørt litt negative ting fra andre. Jeg rekner såklart med at å montere nye lykter er best, men hadde vært supert om jeg ikke var nødt å gå ut med alt for mye penger og derfor jeg vurderer ettermonteringsett. Har fått en del tips om å kjøpe på ebay og lignende. Er det noen her som har litt erfaring med ettermonteringsett og kan fortelle meg litt om det? Om det er egentlig et ganske greit kjøp eller om det er latterlig og at jeg burde egentlig ligge inn en ekstra tusen lapp eller 3 for å få hele lykter med. Jeg har også lyst å kjøpe meg ny fanger, det er derfor jeg håpet at ettermonteringsett skulle funke bra, så jeg har mer penger til en frontfanger. Tusen takk for svar på forhånd!
awt Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 I de fleste tilfellene er de uoriginale lyktene ganske jalla sammenlignet med de originale. Gå for løse ringer du.
adlar3 Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Noen spesielle ringer eller steder å bestille fra som er å anbefale? Sett at ekstralys.no har noen til rundt 900. Har også hørt gode ting ang ringer fra ebay.
awt Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 eBay. Stort sett de samme ringene overalt, til forskjellige priser.
Jokka Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Sjekk ut: http://www.khoalty.com/ Der kjøpte jeg løse ringer. Veldig fornøyd med de. Nokså sterke LED ringer. Kan se om jeg får lagt ut ett bilde, men bilen min drar nok på verksted snart, så blir sikkert ikke før etter jul. Har forsåvidt mye snacks til BMW der, til en grei penge. Har kun handlet en gang der tror jeg, men skal handle litt mer. Diverse LED pærer og litt sånn atte. Kan forresten nevne at det er dimme funksjon på disse, om du kobler til en strømtyv på interiørlysene. Har ikke gjort dette selv enda. Er også ferdig ledningsnett med, vet ikke hva andre blir levert med, men var veldig enkelt og greit og sette på. Får skjult kablene godt, bare ha noen ekstra strips klar.
adlar3 Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Er litt usikker på hvordan jeg går frem på ebay og hva jeg burde kjøpe. Eventuelt slik at frakt ikke blir så dyr På den nettsiden du linket fant jeg en mtech 2 fanger til 900nok, men stod at internasjonal frakt var på 999.99 dollar. Noe som var veldig dyrt . Litt skuffende.
Stawky Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Etter erfaring så ville jeg ikke kjøpt på ekstralys.no hvis du har facelift. Måtte sende de tilbake for og få rette størrelse da de ikke hadde eget valg for facelift. Har lest endel bra om Angel Eyes fra Umnitza: http://www.umnitza.com/bmw-3series-c-11 ... eoh98kesh5
Jokka Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Greit å se på feedbacken folk eller butikker har fått på E-bay. God indikasjon på om du kan stole på selger eller ikke. Feedback betyr alt for folk som selger på E-bay. Står også ofte kommentarer fra folk som har handlet, hva de synes om produktene. Men har du PayPal konto? Lurt å ha, de fleste seriøse Ebayerene tar ikke imot betaling på noen annen måte. Ja, går vel på volumvekt eller noe slikt, og en fanger kommer i en massiv eske. Kanskje de setter høy frakt pga de ikke skal ødelegge markedet for andre grossister. Tror jeg betalte rundt en 1000kr for mine AE, dette er med alt du trenger for å koble opp og få lys. Khoalty er også aktiv på E46fanatics forumet, har vel egen tråd angående de AEene de selger. Kan jo se litt der: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?p=13509770 Vet ikke hvor sterke du vil ha de, eller hva du er på utkikk etter. Men disse er i hvert fall noe av de bedre jeg har sett. Fikk selv skryt fra en utlending som kom rullende i en sliten E39, og lurte på hvor jeg hadde fått tak i de.
Anderspr0 Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Batalte 300 for ebay, kjempebra (!) og med remote. De som sitter på lyktene er gulaktige, og ikke spesielt pene. Det er også pærer, så ringene blir ikke helt fylt med lys (mørkere nøyanser)
Anderspr0 Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Husk også at det er to typer for e46, med og uten projektor. Jeg har med på nærlys, og da er alle ringene like store.
adlar3 Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Takk til alle som svarer og prøver å hjelpe meg Tror ikke jeg har projektor. jeg har helst lyst å kjøpe hvite angeleyes som er noe sterkt lys i. Men det er jo ikke akkurat det klareste glasset jeg har på lyktene. Burde eventuelt kjøpe nytt glass eller hva er den beste måten å gjøre de mest mulig gjennomsiktige? Anderspr0: De som sitter på uorginale lykter som man kjøper mener du? Så da er det egentlig det aller beste å kjøpe ettermonteringssett rett og slett da. Jokka: Jeg har ikke paypal account nei men det er jo bare til å lage det. Har sett mye rundt på ebay og liker prisene jeg ser, men har vært litt usikker på hva jeg burde kjøpe for det er jo så ekstremt mye. Hmm.. jeg jobber med en polakk som sier jeg burde kjøpe brukt fra polen fordi det er så utrolig mye billigere, tar 3 dager frakt og koster ikke mere enn 300-500kr (selve frakten). Men jeg er usikker på akkuratt det der, kanskje ikke overaskende? Jeg vil jo kjøpe noe som varer og ikke noe dritt som blir ødelagt etter 2 dager eller som ikke er det jeg hadde forventet. (Allegro.pl er siden jeg snakker om) Ja, de angeleyesene der såg utrolig gode ut da. Var det de der du har? Har du hatt de lenge ? lyser de like godt som da du kjøpte de? Stawky: Takk for linken. Var utrolig mye fine angeleyes typer å velge i der også i litt forskjellige priser! Virker som en god side.. Har ikke sett frakten på det, men virker jo som en veldig god "butikk".
Jokka Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Det er de jeg har ja. Var litt skeptisk i begynnelsen for de er såpass sterke, men veldig fornøyd nå. Kan ikke si jeg angrer i hvert fall. Så lenge etter noen ringer jeg kunne tenke meg, og dette var det beste alternativet i forhold til pris og kvalitet. Så litt på Umnitza sine også, men synes de ble for dyr. Mye makkverk som pushes rundt på E-bay tror jeg. Sikkert mye bra også, men synes det er greit å ha en "forhandler" å forholde seg til. Vet ikke om du så stresstest videoen som ligger på youtube. Får inntrykk av at det er solide greier. Og de lyser like sterkt den dag i dag. Har ikke hatt noe tull med de heller så langt. Ingen av diodene har tatt kvelden så langt jeg vet.
vidar73 Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Har originale xenon lykter på min e46.Kjøpte ae ringer fra gs bildeler for rundt tusenlappen.Hatt de et år nå.Igrunn veldig fornøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå