ilunde Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Jeg ble veldig imponert over de adaptive lysa.. Gir bedre sikt i svingene og fjernlysassistenten fungerer kjempebra. Veldig kult å se hvordan de flytter det mørke "hullet" når du møter en bil. Har også opplevd at den dimmer på skilt som reflekterer godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Flott bil, gratulerer. Ganske stor forskjell fra e46? Takker! Ja verden har jo ikke stått stille siden den ble lanserte akkurat. Men skal for all del ikke kimse av e46, var en veldig god bil det. Skal utover på røyse i kveld så jeg får testa de adaptive lysene ordentlig Prøv og få kjørt bak en bil på svingete vei, da ser du hvordan den jobber for å lyse opp kantene, imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Da har jeg vært ute og fått testet bilen litt mer og jeg blir veldig imponert! Motoren fungerer overraskende bra, bra moment og drar fint. Føles veldig mye sterkere og sprekere enn den gamle 316i jeg hadde. Legger ikke så mye merke til knatringa når jeg kjører i fart men på tomgang bråker det endel så da er ikke start stop så dumt:) Det var veldig morro å se hvordan lysene styra og orga foran bilen i alle retninger, eneste er at den kunne skrudd på langlysene litt kjappere enn den gjorde. Utseende på bilen blir jeg mer og mer glad i, synes virkelig de har truffet innertier på på eksteriør og interiør! Sitter og gliser når jeg ser meg rundt under kjøring Synes bilen er veldig stille inni også, mer enn jeg husker under prøvekjøring(men det kan skyldes dotter i øra fra afterski i helgen...) Alt i alt er jeg fantastisk fornøyd og kommer nok til å bli veldig glad i den! Bare å glede seg til jeg kan sette på M sport felgene til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Da har godbilen fått seg en liten vask . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OWP Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Gratulerer Erik, meget fin! Riktig valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Gratulerer Erik, meget fin! Riktig valg! Fikk god hjelp vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Har du prøvd og fylle spylevæske enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Har du prøvd og fylle spylevæske enda? Ja,den begynte å mase om at det var tomt de første dagene etter det. Men ikke vært noe på et par dager nå. Hørt dét er ganske utbredt, har du hatt det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Har du prøvd og fylle spylevæske enda? Ja,den begynte å mase om at det var tomt de første dagene etter det. Men ikke vært noe på et par dager nå. Hørt dét er ganske utbredt, har du hatt det samme? Jeg har aldri opplevd dette problemet med min bil, og jeg bruker spylervæske fra Europris. Men vet ikke om dette problemet er mer fremtredende på plasser hvor det er veldig kaldt? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Jeg tenkte mest på at det går utrolig tregt og fylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Jeg tenkte mest på at det går utrolig tregt og fylle Ah Merkelig påfyllings løsning de har valgt. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Jeg tenkte mest på at det går utrolig tregt og fylle Aha, ja den løsningen var veldig dårlig! På gamle bilen kunne jeg sette dunken på hodet og det rant ikke over, det funket særs dårlig på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Hvordan er kjøre comfort i forhold e46 og e91? Kan man begynne å sammenligne med e39 nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Hvordan er kjøre comfort i forhold e46 og e91? Kan man begynne å sammenligne med e39 nå? I forhold til e46 som jeg hadde før er denne selvfølgelig mye bedre på alle punkter og det skulle bare mangle. Comfort, kjøreegenskaper, veistøy osv er mye bedre. Når det kommer til størrelse er ikke bagasjerommet så veldig mye større men plassen i baksetet spesielt er mye bedre. Svoger har en E61 og det var ganske lik benplass men bagasjerommet er ca 10cm kortere(fant måling på nettet så ikke sjekket selv). E91 har jeg aldri kjørt. Modern har en e39 , kjørte den uka før jeg hente denne bilen. E39 og F31 er to veldig forskjellige biler. E39 er en veldig komfortabel bil men er litt som å kjøre i en båt synes jeg, veldig duvende og myk(original 98 520i med ballongdekk). Er lite tvil om hva jeg synes er best å kjøre Veistøy er kanskje litt bedre på E39 men det er uansett ikke mye om å gjøre. Angående plass så er det hvertfall bedre plass i min bil i baksetet enn i modern sin men dette er sedan, vet ikke hvordan Stv er. PS(Så du spurte angående plass i en annen F31 tråd, derfor jeg skrev om det;)) F31 kan sterkt anbefales, blir mer og mer glad i bilen! Hvis du er bekymret over plass så lån deg en bil slik at du får testet det. Den var vokst endel som alle andre biler nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Flott bil du har fått deg, gratulerer.Sitter også på tanken på nybil nå, syns f31/30 er meget fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå