KireS Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Flott bil du har fått deg, gratulerer.Sitter også på tanken på nybil nå, syns f31/30 er meget fine! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 I dag har vi sett på f31 utrolig fin bil. Fikk prøve kjør f30 318d med m-sport. Veldig behagelig kjøre comfort. Den likt jeg og madamen veldig bra. F31 den er 8cm mindre golv plass i legden og 11cm smalere i mellom hjulhuset en E39 touring i bagasjerommet . Men baksete plass er lik stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Flott bil Fortell litt hva du synes om motor og girkasse. Jeg vet at denne ikke er noe rakett, men hvordan fungerer det under vanlig kjøring? Blir det masete og føler du at den må "jages", eller fungerer det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Flott bil Fortell litt hva du synes om motor og girkasse. Jeg vet at denne ikke er noe rakett, men hvordan fungerer det under vanlig kjøring? Blir det masete og føler du at den må "jages", eller fungerer det fint? Takker for det! Som du sier så er det ingen racer bil, men jeg synes det fungerer overraskende bra! Det er jo en 2 liter i den så den er ganske sterk. Oppleves absolutt ikke masete sammen med automatkassen,den giroer silkemykt og tenker aldri over at det er for mange gir. Anbefaler deg å teste en. 320 går selvfølgelig endel bedre men til min kjøring (9 mil til og fra jobb) hver dag i trafikk savner jeg ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 I dag har vi sett på f31 utrolig fin bil. Fikk prøve kjør f30 318d med m-sport. Veldig behagelig kjøre comfort. Den likt jeg og madamen veldig bra. F31 den er 8cm mindre golv plass i legden og 11cm smalere i mellom hjulhuset en E39 touring i bagasjerommet . Men baksete plass er lik stor Det er godt å høre var det sportsunderstell på den? Jeg droppet det siden jeg liker litt mer comfort og en 316 blir ikke noe sportsbil uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 I dag har vi sett på f31 utrolig fin bil. Fikk prøve kjør f30 318d med m-sport. Veldig behagelig kjøre comfort. Den likt jeg og madamen veldig bra. F31 den er 8cm mindre golv plass i legden og 11cm smalere i mellom hjulhuset en E39 touring i bagasjerommet . Men baksete plass er lik stor Det er godt å høre var det sportsunderstell på den? Jeg droppet det siden jeg liker litt mer comfort og en 316 blir ikke noe sportsbil uansett. Det var adaptive drive pakke den jeg prøvde. Kjent veldig godt på understellet når man valgt i mellom funksjonene. Men det var manuell gira. Den følt jeg ikke passet inn i bilen også er det mindre baksete plass på f30 en det er på f31. For vær gang men gir full gass og holder gass i 2sek så blinka antispinn lampa. Var bar asfalt og 3+ grader. Er det sånn til deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 I dag har vi sett på f31 utrolig fin bil. Fikk prøve kjør f30 318d med m-sport. Veldig behagelig kjøre comfort. Den likt jeg og madamen veldig bra. F31 den er 8cm mindre golv plass i legden og 11cm smalere i mellom hjulhuset en E39 touring i bagasjerommet . Men baksete plass er lik stor Det er godt å høre var det sportsunderstell på den? Jeg droppet det siden jeg liker litt mer comfort og en 316 blir ikke noe sportsbil uansett. Det var adaptive drive pakke den jeg prøvde. Kjent veldig godt på understellet når man valgt i mellom funksjonene. Men det var manuell gira. Den følt jeg ikke passet inn i bilen også er det mindre baksete plass på f30 en det er på f31. For vær gang men gir full gass og holder gass i 2sek så blinka antispinn lampa. Var bar asfalt og 3+ grader. Er det sånn til deg også? Nei jeg har ikke merket noe til det. Hørt flere som har vært borti dette med en type vinterdekk. Men nå har nok jeg vært overforsiktig med innkjøringen også så ikke gitt på så altfor mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 I dag har vi sett på f31 utrolig fin bil. Fikk prøve kjør f30 318d med m-sport. Veldig behagelig kjøre comfort. Den likt jeg og madamen veldig bra. F31 den er 8cm mindre golv plass i legden og 11cm smalere i mellom hjulhuset en E39 touring i bagasjerommet . Men baksete plass er lik stor Det er godt å høre var det sportsunderstell på den? Jeg droppet det siden jeg liker litt mer comfort og en 316 blir ikke noe sportsbil uansett. Det var adaptive drive pakke den jeg prøvde. Kjent veldig godt på understellet når man valgt i mellom funksjonene. Men det var manuell gira. Den følt jeg ikke passet inn i bilen også er det mindre baksete plass på f30 en det er på f31. For vær gang men gir full gass og holder gass i 2sek så blinka antispinn lampa. Var bar asfalt og 3+ grader. Er det sånn til deg også? Min 320i F31 har dette problemet på vinterdekk, men har hørt fra andre som også har 320i F31, men har annet merke på vinterdekkene, de har ikke dette problemet, så det kan tyde på at noen dekk er bedre enn andre på disse bilene. Selv har jeg Nokian piggdekk i 225 17". Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 I dag har vi sett på f31 utrolig fin bil. Fikk prøve kjør f30 318d med m-sport. Veldig behagelig kjøre comfort. Den likt jeg og madamen veldig bra. F31 den er 8cm mindre golv plass i legden og 11cm smalere i mellom hjulhuset en E39 touring i bagasjerommet . Men baksete plass er lik stor Det er godt å høre var det sportsunderstell på den? Jeg droppet det siden jeg liker litt mer comfort og en 316 blir ikke noe sportsbil uansett. Det var adaptive drive pakke den jeg prøvde. Kjent veldig godt på understellet når man valgt i mellom funksjonene. Men det var manuell gira. Den følt jeg ikke passet inn i bilen også er det mindre baksete plass på f30 en det er på f31. For vær gang men gir full gass og holder gass i 2sek så blinka antispinn lampa. Var bar asfalt og 3+ grader. Er det sånn til deg også? Er det E39'en du har du vurdere å bytte ut? hvilken motor tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Har 3biler. Tenkt å bytt ut Opel Zafira B 1.9cdti 07mod og e38 740d. Behold den billigste bilen som er e39 tds. Jeg har tenkt på 318d eller 320d. Opel zafira b har egentlig veldig stor bagasjerom men jeg er villig te å få mindre plass, for nye f31 er 100ganger bedre å kjøre å Ælsker den fine linjene som m sport har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Har 3biler. Tenkt å bytt ut Opel Zafira B 1.9cdti 07mod og e38 740d. Behold den billigste bilen som er e39 tds. Jeg har tenkt på 318d eller 320d. Opel zafira b har egentlig veldig stor bagasjerom men jeg er villig te å få mindre plass, for nye f31 er 100ganger bedre å kjøre å Ælsker den fine linjene som m sport har. Ja plass er ikke alt! Vi var og prøvekjørte en skoda superb bare for å se hvordan den type bil var. Vi var rimelig kjapt enige om at vi gjerne ofrer plass for å slippe å kjøre scodillac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Da har jeg vært på første langtur med bilen i helgen og den fungerte selvfølgelig helt strålende! Kjørte til fjells, ca 25 mil hver vei. Ble meget imponert over forbruket på den! Brukte 0,40 på mila hjemover i går, lå da for det meste på cruise control og hadde ikke Eco pro programmet aktivert. En annen ting om virkelig imponerte var lysene, har ikke fått de til å fungere 100% der jeg har testet de tidligere. De holdt jaggu på som et strobeshow foran bilen. Ingen trafikanter blinket på meg heller så det tyder på at de er kjappe til å dimme ned. De anbefales på det varmeste hvis man kjører litt må mørklagte veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Er det ikke slik at når du slår på cruise control, da endres uansett kjøreprofilen automatisk til Sport? Imponerende med 0,4 på mila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Er det ikke slik at når du slår på cruise control, da endres uansett kjøreprofilen automatisk til Sport? Imponerende med 0,4 på mila! Nei det kan jeg ikke si jeg har merket noe til og ikke sett noe til det i displayet. Grattis med ny bil forresten, du må få ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Er det ikke slik at når du slår på cruise control, da endres uansett kjøreprofilen automatisk til Sport? Imponerende med 0,4 på mila! Eller mener du Comfort? Det gjør det hvertfall på vår F20 og F25, om du ligger i Sport med DSC av, så blir den satt til Comfort idet CC skrus på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå