Gå til innhold

2013 F31 316da M-Sport

KireS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke feil det der, ser frem til 1 helg der hvor jeg også skal få tatt en runde med Swissvax på bilen, men kona jobber selvfølgelig denne helgen, og neste helg reiser vi bort, og dermed blir det en stund til jeg får tid til å gjøre min klar.

Men sånn inntil videre kan jeg se på bildene dine da vi har nokså like biler :grin:

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig planer om å polert den også denne helgen men er fortsatt litt kaldt så avventer litt til. Da er planen scholl s17 og AG HD voks, aldri testa den komboen så gleder meg.

Og ser veldig frem til å få på sommerhjulene men får vente til frosten gir seg på natta først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var sommehjulene endelig kommet på. Veldig fornøyd med hvordan det ble seende ut.

Men, ble merkbart mer veistøy og ble endel stivere. Litt skuffet over veistøy i bilen men visste det på forhånd. Mener jeg hørte at fom mars produksjon skulle de forbedre dette litt. Men heldigvis ikke merket noe til sporing så må vel være fornøyd da.

lemb0l5x63xvlj2wnjn6.jpg

2q9t88x1bdhbmxcs1ikl.jpg

bms0x2piy9m0sl1t13z0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var sommehjulene endelig kommet på. Veldig fornøyd med hvordan det ble seende ut.

Men, ble merkbart mer veistøy og ble endel stivere. Litt skuffet over veistøy i bilen men visste det på forhånd. Mener jeg hørte at fom mars produksjon skulle de forbedre dette litt. Men heldigvis ikke merket noe til sporing så må vel være fornøyd da.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Herlig når sommerskoene kommer på!

Begynner å bli fryktelig utålmodig selv, har fått utlevering neste mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva de skulle endre fra mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Da tok turboen kvelden.. Bilen har gått 33.000km, kjører 4,5 mil hver vei til jobb så lite småkjøring. Har nok vært uheldig men ikke veldig imponert over holdbarheten må jeg si!

Merket ikke noe på bilen men kom opp drivetrain error i idriven når jeg var på fjellet forrige helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...