KireS Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Fått seg en liten vask. Produkter: Surfex HD Iron x Prickbort CG såpe(husker ikke hvilken) CG Quick detailer SW autobahn på eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Ikke feil det der, ser frem til 1 helg der hvor jeg også skal få tatt en runde med Swissvax på bilen, men kona jobber selvfølgelig denne helgen, og neste helg reiser vi bort, og dermed blir det en stund til jeg får tid til å gjøre min klar. Men sånn inntil videre kan jeg se på bildene dine da vi har nokså like biler Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Hadde egentlig planer om å polert den også denne helgen men er fortsatt litt kaldt så avventer litt til. Da er planen scholl s17 og AG HD voks, aldri testa den komboen så gleder meg. Og ser veldig frem til å få på sommerhjulene men får vente til frosten gir seg på natta først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Da var sommehjulene endelig kommet på. Veldig fornøyd med hvordan det ble seende ut. Men, ble merkbart mer veistøy og ble endel stivere. Litt skuffet over veistøy i bilen men visste det på forhånd. Mener jeg hørte at fom mars produksjon skulle de forbedre dette litt. Men heldigvis ikke merket noe til sporing så må vel være fornøyd da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Syns det var fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 [ Bilde ]Felger vaskes og poleres med SwissWax Autobahn Meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Det er vel Run flat dekk som lager mye støy..? Det ble uansett meget pent med sommerhjulene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Run flat dekk er jo eit mareritt! Senket og fekk på 19" samme dag eg, og bilen blei mjukere kontra runflat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Da var sommehjulene endelig kommet på. Veldig fornøyd med hvordan det ble seende ut. Men, ble merkbart mer veistøy og ble endel stivere. Litt skuffet over veistøy i bilen men visste det på forhånd. Mener jeg hørte at fom mars produksjon skulle de forbedre dette litt. Men heldigvis ikke merket noe til sporing så må vel være fornøyd da. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Herlig når sommerskoene kommer på! Begynner å bli fryktelig utålmodig selv, har fått utlevering neste mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Da var sommehjulene endelig kommet på. Veldig fornøyd med hvordan det ble seende ut. Men, ble merkbart mer veistøy og ble endel stivere. Litt skuffet over veistøy i bilen men visste det på forhånd. Mener jeg hørte at fom mars produksjon skulle de forbedre dette litt. Men heldigvis ikke merket noe til sporing så må vel være fornøyd da. Vet du hva de skulle endre fra mars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Bedre lydisolering fra vei og vindstøy og noen endringer på demperene. Vanskelig å få informasjon rundt hva som egentlig er endret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Da har godvogna fått seg en runde med Scholl S17 og AG HD Voks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Det ble jo veldig pent Jeg skulle også ta bilder av min med speilrefleks kamera etter boning, men selvfølgelig var det tomt for strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Da tok turboen kvelden.. Bilen har gått 33.000km, kjører 4,5 mil hver vei til jobb så lite småkjøring. Har nok vært uheldig men ikke veldig imponert over holdbarheten må jeg si! Merket ikke noe på bilen men kom opp drivetrain error i idriven når jeg var på fjellet forrige helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Det var ikkje bra. Turbo gått så fort... Blei eg bekymra for min.... 12000 km på telleren og MYKJE småkøyring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå