SofaKingFresh Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Heisann. Jeg er på jakt etter kortere stabstag til E92en, men finner kun til E46. Jeg ser at GS Bildeler selger justerbare, men ettersom disse "kan lage lyd" fra seg, er det ikke diskuterbart engang. Vil disse passe over fra E46, eller har dere noen idé om hvor jeg kan få tak i kortere stabstag? Her er fra E46. http://www.partsandretards.no/senkesett ... stabstag_1
StigJ Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Jeg har ett sett slike på vei i posten som jeg skal sette på E91en min. Så har du ikke brennhast med å bytte kan du få tilbakemelding på disse på nyåret. Da har jeg vært en tur til Sverige og tilbake. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 1&type=alt
SofaKingFresh Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Ikke værst. Skulle helst bytta i romjula, helst i forrige uke men. Bilen kan vel stå litt i mellomtiden
CrZyWiz Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Det der er ikke stabstag, men støttestag. Både GS og Koed har slike i kortere utgaver. Koed har dog vanlige, og ikke justerbare. Jeg tror det var KW jeg fikk når jeg bestilte erstatningstag derfra. De fra E46 kan ikke brukes, siden vinkelen er forskjellige. Der de er rette på E46, er de litt vridd på E92.
StigJ Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Støttestag til nedre stabilisatorstag for å være korrekt ja Regner med at bilde av de jeg har bestilt bare er for illustrasjon. Fant de inne slik med søk på mitt reg.nummer. Og hatt dialog med GS så regner med jeg får de riktige Ikke værst. Skulle helst bytta i romjula, helst i forrige uke men. Bilen kan vel stå litt i mellomtiden Regner da med at bilen din står uten disse i det hele tatt? Om det slår og klunker litt pga. utslitte så gjør vel ikke det så mye. Jeg har kjørt med klunk og klank i månedsvis nå så
SofaKingFresh Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Ahaa Ja, hørt så mange navn på delen at jeg selv har surra. Har de på bilen, men klunker så mye at jeg selv blir irritert Har vært klunking der lenge, men nå som bilen skal bli lagt ut for salg, så må de byttes fortløpende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå