Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg er på jakt etter kortere stabstag til E92en, men finner kun til E46.

Jeg ser at GS Bildeler selger justerbare, men ettersom disse "kan lage lyd" fra seg, er det ikke diskuterbart engang. Vil disse passe over fra E46, eller har dere noen idé om hvor jeg kan få tak i kortere stabstag?

Her er fra E46. http://www.partsandretards.no/senkesett ... stabstag_1

Skrevet

Det der er ikke stabstag, men støttestag. Både GS og Koed har slike i kortere utgaver. Koed har dog vanlige, og ikke justerbare.

Jeg tror det var KW jeg fikk når jeg bestilte erstatningstag derfra.

De fra E46 kan ikke brukes, siden vinkelen er forskjellige. Der de er rette på E46, er de litt vridd på E92.

Skrevet

Støttestag til nedre stabilisatorstag for å være korrekt ja ;)

Regner med at bilde av de jeg har bestilt bare er for illustrasjon. Fant de inne slik med søk på mitt reg.nummer. Og hatt dialog med GS så regner med jeg får de riktige :)

Ikke værst. Skulle helst bytta i romjula, helst i forrige uke men. Bilen kan vel stå litt i mellomtiden :)

Regner da med at bilen din står uten disse i det hele tatt? Om det slår og klunker litt pga. utslitte så gjør vel ikke det så mye. Jeg har kjørt med klunk og klank i månedsvis nå så :P

Skrevet

Ahaa :)

Ja, hørt så mange navn på delen at jeg selv har surra. Har de på bilen, men klunker så mye at jeg selv blir irritert :P Har vært klunking der lenge, men nå som bilen skal bli lagt ut for salg, så må de byttes fortløpende :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...