Gå til innhold

BMW F11:-) 21" felger montert! 11/4: Fått bilen:-)


LC 200 V8
 Share

Anbefalte innlegg

I verst med rene biler i snøen. :)

Hvordan er forskjellen med 18" og 20" vinterhjul? Har bilene likt understell?

Synes 20" er overraskende bra å kjøre med. 18" på F10`ern har piggfrie dekk så den er det litt mindre støy av men liker helst å bruke F11 som har pigg... Bilene har begge m-sport understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare mer og mer fornøyd med bilen :D Når gjenstår det å finne sommerfelger. Kjøpte ett sett 20" av samme type som jeg har på vinteren på F11`a til å bruke på F10`a på sommeren. Men litt usikker på om jeg vil ha 21" på F11`a... Ser at GS skal komme med 21" felgsett til F11 i løpet av våren..3fsu8z5xnhk0ee5kfvcw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig. Kan minne om en litt enklere versjon av Hartge Classic II-felgene. Hva er bredde på felgene foran og bak? Kan jeg spørre om pris? :)

Ja den tanken slo meg også. Usikker på bredde faktisk... Kom seg på ca 17500 kr med Falken dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal disse på F10en? Er litt skeptisk til 21", og spesielt med eiker som går helt til kanten av felgen, på F10 uten skikkelig senk. Men felgene var fine de.

Disse skal på F11`a. Det blir samme type sommerfelger på F10`a som jeg har som vinterfelger på F11`a. 20".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig. Kan minne om en litt enklere versjon av Hartge Classic II-felgene. Hva er bredde på felgene foran og bak? Kan jeg spørre om pris? :)

Ja den tanken slo meg også. Usikker på bredde faktisk... Kom seg på ca 17500 kr med Falken dekk.

Var ikke gale pris. Ser de kommer i grått også, du tror ikke det hadde vært tøft på hvit bil da? Sjekket nettsiden til GS, bredde bak er 10.5" og bredde foran er 9" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig. Kan minne om en litt enklere versjon av Hartge Classic II-felgene. Hva er bredde på felgene foran og bak? Kan jeg spørre om pris? :)

Ja den tanken slo meg også. Usikker på bredde faktisk... Kom seg på ca 17500 kr med Falken dekk.

Var ikke gale pris. Ser de kommer i grått også, du tror ikke det hadde vært tøft på hvit bil da? Sjekket nettsiden til GS, bredde bak er 10.5" og bredde foran er 9" :D

Nei vil ikke ha grått... Redd de vil virke mindre da. Har 20" på vinterdekkene og ser at det faktisk er i minste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...