Leadfoot Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Volkswagen Audi Club Norwegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Er medlem av Volkswagen Audi Norwegen, Toyota Sportscar Owners Group Norge og Bimmers.no Skal ikke gradere de ulike klubbene ut ifra seriøsitet her inne, men i alle klubbene utspeiler det seg ganske krystallklart forskjellig nett-etikk og forumskikk hos de mange medlemmer. Er litt som på en arbeidsplass, mange er veldig profesjonelle og oppofrende, noen er "drittsekker" og noen er veldig opptatt av å skryte og rope høyt. Moralen er på internett, som i "live-nett" (hverdagen), vær mot andre slik du vil at andre skal være imot deg. Så er verden er ganske grei plass å være, både på internett og i hverdagen... Om man kjører Toyota Supra, BMW M3, Audi RS4, who cares? individuellt valg. Behave, Be nice. God Jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Noe jeg ikke har fått med meg? Har ikke lagt merke til noe drittslenging her på Bimmers. Synes folk flest oppfører seg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Fått grei respons på de få prosjekt trådene jeg har hatt. Har jeg derimot lagt ut spørsmål i "teknisk" delen har det vært mer eller mindre null respons.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå