Inline six Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Bestillte meg en ny opphengsarm foran på e32'n fra schmiedmann. Jeg skulle hente pakken på post i butikk, pakken ble lagt på disken og jeg ble bedt om å kvittere. Når det var gjort plukka jeg opp pakken og skulle til å gå men stoppa da jeg kjente esken var meget lett. Åpnet esken og viste til hun bak disken at eska/pakken var tom. Hun måtte da begynne å ringe runt å spørre da hun ikke hadde peil på hva hun skulle gjøre med dette. Tilslutt fikk hun snakka med noen som hadde litt peiling (håper jeg) Hun fyllte ut et skadeskjema og lurte på om hun skulle krysse ut for at jeg ønsket ny vare og jeg bekreftet det og signerte med navn og telefon. Så sa hun bare at jeg fikk vel kansje høre noe fra noen etterhvert, jeg spurte da om jeg ikke skulle få med meg et papir eller en slags referanse el. lign. men det skulle jeg altså ikke. Spørsmålet er nå om dette ender opp med at jeg ikke får igjenn noe som helst og viss jeg kontakter posten eller schmiedmann så er det ingen som kjenner saken Noen som har vert borti lignende. Forøvrig meget sløvt pakket fra schmiedmanns side, embalasjen var den originale for delen men var ikke sikra med teip eller noe så lokket i enden hadde bare åpna seg og vips var delen falt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Skjedde noe lignedes med meg her om dagen. Fikk beskjed om at Posten brukte ofte mobilnummeret du oppgir som referansenr, så du kan prøve å oppgi det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Ring Schmiedmann å få sporingsnr, så har du referanser hos posten Funket for meg! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Bestillte meg ny radiator til bilen. Når den kom i posten så var det rett delenr på eska, men det låg ein heilt annen bmw radiator oppi eska. Prøvde å kontakta Schmiedmann, men fekk ingen respons på tlf og mail. Verste servicen eg har fått! Skal aldri handle der meir, sjølv om prisen er lågare enn andre norske nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Samme her, elending kundeservice. har blitt mange tråder om Schmiedmann opp igjennom årene her. slutta å handle fra de for 2-3år siden, så kan jo være de har blitt bedre men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 De har ikke blitt det fnugg bedre. Bestilte et par bremseslanger til bilen for 4uker sida og har ikke sett noe til dem enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Leveringstida er heilt ubrukelig. Venter fortsatt på deler som eg bestillte i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Dette om Schmiedmann har vært oppe og diskutert før. Hva er det du har bestilt? Er ikke alle deler som er like lett å få tak i var det man kom frem til sist. Mye leveres kun i stk på 100 og mange er i backorder hos hovedleverandør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 jeg handeler ganske mye på schmiedmann på rud. er utrol hyggelige folk som jobber der og man får hjelp til det meste. men det er leveringen de sliter med jeg har begynt og dra ned dit og spørre om tingene jeg har bestilt:P pga de sier de skal ringe eller sende mail når delene kommer men det gjør de aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Useriøs gjeng. Har handlet der en gang.. Aldri mere.. Gikk vel nærmere 3 mnd før det kom i posten.. Svarer ikke på mail, la på røret (to ganger) når jeg ringte og presenterte meg, gjør ingenting for at kunden skal føle seg tilfredsstilt. Amatørmessig opplegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Har handla clutch der en gang, fikk riktig lamell og utløserlager men feil trøkkplate. En annen gang, skulle jeg bestille en brukt mellomaksel. Sendte mail for å få Bmwccn rabatten og fikk da beskjed om at det kosta 300,- ekstra forde de ikke hadde delen på lager i Danmark (stod ingenting om det på nettsia) Bestilte derfor mellomakselen på nett (uten rabatt), slapp derfor de 300,- ekstra. Men etter 1 uke får jeg mail om at de ikke har mellomaksel. på nettsia står det 4 dagers leveringstid.... Virker som de surrer mye og har dårlig rutiner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Nå er også lageret dems (som egentlig ikke er dems, men moderselskapet Schmiedmann i DK) i Danmark, det er ikke de som sitter med oversikten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Fikk pakke fra dem her om dagen, gikk tilsynelatende fort. men ikke alt var greit allikavel:/ de produktene jeg krysset av at jeg skulle ha 2 av, fikk jeg allikavel bare 1 av ! så nå mangler jeg blandt annet 4 toppbolter så får ikke montert sammen motor i jula som jeg hadde planlagt. sendte mail istad men de har vel juleferie nå så skjer vel ikke noe før over nyttår om de da gidder å gjøre noe med det! Blir så drittlei useriøse bedrifter. alle planer jeg hadde om å bli ferdig med motorbygg i jula blir jo nå lagt på is, og min 2,5 uke lange juleferie blir lang når jeg ikke har så mye annet å gjøre på bilen foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Nå er også lageret dems (som egentlig ikke er dems, men moderselskapet Schmiedmann i DK) i Danmark, det er ikke de som sitter med oversikten.... Er helt greit det, men de burde opplyse om at de muligens ikke kan tilby delen til tross for at det stod 4 dagers leverings tid i nettbutikken. Vil også si at det er merkelig at man skal belastes med et gebyr for at de skal skaffe varen. iallefall når det ikke står nevnt noe som helst sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå