Gå til innhold

Kjøpe diagnose utstyr på ebay!Men hvilket?

BmwM46
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilket av diagnose verktøyene jeg må kjøpe for kunne bare plugg & play ?

Altså ett hvor det er kun å plugge i ledning installere ett program å få opp feilmeldinger som er.

Burde være enkelt å bruke også , vet mange her inne har skrytt av dem som selges der inne så finner jeg ingen av postene når jeg først er ute etter å handle selv!

Topp med link til en som er innenfor de kriteriene jeg har nevt over!

Haster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt øverst på alle ebay sidene er det ett søkefelt, der bare skriver du hva du leter etter.
gt1/dis som gjelder da, gjerne med t30 for å gjøre det enkelt og bra.

Ingen av dere som har ebay link ?

Klar over det, men er mange som selger kun ledning å ikke komplett pakke , derfor lurer jeg på om noen har en link til den dere har kjøpt å vet at er enkel og funker !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo i annonsen på ebay hva du får med i pakken,kjøper du bmw skanner 1,4 eller carsoft 6,5 som er de enkleste følger det med kabel og en boks.Bmw skann

er 1,4 er nok enklest både å bruke og installere.Dealextreme selger også diagnose.

Er klar over det, men vet ikke hva jeg må ha med for at jeg lett kan bruke utstyret :) Men om du hadde gidda å legge inn en ebay link til den du ville kjøpt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...