BmwM46 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Lurer på hvilket av diagnose verktøyene jeg må kjøpe for kunne bare plugg & play ? Altså ett hvor det er kun å plugge i ledning installere ett program å få opp feilmeldinger som er. Burde være enkelt å bruke også , vet mange her inne har skrytt av dem som selges der inne så finner jeg ingen av postene når jeg først er ute etter å handle selv! Topp med link til en som er innenfor de kriteriene jeg har nevt over! Haster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
internetdude Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 BMW Scanner 1.4 er vel det enkleste både å sette opp og å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 BMW Scanner 1.4 er vel det enkleste både å sette opp og å bruke. Funker denne på e46 ? Har du ebay link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 gt1/dis som gjelder da, gjerne med t30 for å gjøre det enkelt og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 gt1/dis som gjelder da, gjerne med t30 for å gjøre det enkelt og bra. Ingen av dere som har ebay link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 ta en titt i "den store diagnosetråden" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
internetdude Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Helt øverst på alle ebay sidene er det ett søkefelt, der bare skriver du hva du leter etter. gt1/dis som gjelder da, gjerne med t30 for å gjøre det enkelt og bra. Ingen av dere som har ebay link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Helt øverst på alle ebay sidene er det ett søkefelt, der bare skriver du hva du leter etter. gt1/dis som gjelder da, gjerne med t30 for å gjøre det enkelt og bra. Ingen av dere som har ebay link ? Klar over det, men er mange som selger kun ledning å ikke komplett pakke , derfor lurer jeg på om noen har en link til den dere har kjøpt å vet at er enkel og funker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Ingen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Det står jo i annonsen på ebay hva du får med i pakken,kjøper du bmw skanner 1,4 eller carsoft 6,5 som er de enkleste følger det med kabel og en boks.Bmw skanner 1,4 er nok enklest både å bruke og installere.Dealextreme selger også diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Det står jo i annonsen på ebay hva du får med i pakken,kjøper du bmw skanner 1,4 eller carsoft 6,5 som er de enkleste følger det med kabel og en boks.Bmw skanner 1,4 er nok enklest både å bruke og installere.Dealextreme selger også diagnose. Er klar over det, men vet ikke hva jeg må ha med for at jeg lett kan bruke utstyret Men om du hadde gidda å legge inn en ebay link til den du ville kjøpt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 http://www.xcar360.com/bmw-scanner-1-4- ... -tool.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 http://www.xcar360.com/bmw-scanner-1-4-0-bmw-scanner-bmw-diagnostic-bmw-scan-tool.html Bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Jeg holder med TRF ang GT1/DIS, det er jo best, men ikke raskest. Dog kan man da kjøre mye tester som feks ikke BMWscanner kan, og det er jo kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå