M3 Atle Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Lykke tel ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_johansen Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Har blitt jort litt i de siste, fjernet forstillinga, tatt alt av interiør, tatt ut frontrute å sideruter og fått kappet ut torpedoveggen . Slapp motoren og girkassa nedi får å se, de var på håre at jeg fikk den nedi, så må nok 20-30cm bakover med motoren får å få plass til intercooler og radiator, girkasse tunnelen er også for liten. åpent rett ut E34 understell, ferdig sand blåst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Skjer det no mer her da? venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_johansen Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 jo da litt så Da forstillinga gått i gang, boret nye hull te demperne, tilpassa traversen. Mangler uniball endeledd får å få justerbare bærearmer og kasterstag, de blir bestilt nå. Mens jeg venter på uniball, skal e bytt støtempera å bremsrør på en e34 530i, derfår måtte jeg ponkte fast bærearmene og kasterstagene å få den ut fra bokken. 19" er litt i største laget til den, men er de eneste jeg har fårtiden Har kommet litt deler PPF steg 3 ventilfjøre, Electromotive coil pack, Sparco bøttestoler og pedalboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Mer takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Håper dere gjør denne ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Følger med så det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 her skal det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Følger med, spennende prosjekt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 omg, ta blir så sjukt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 frakt stå på detta må bli stygg tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Har troa på dette jeg også, må legge igjen et lite spor så jeg kan følge tråden videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_johansen Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Pågangsmot e på topp men venter fremdeles på unibolls fra gasolin. Men fikk igjen 535 får et par dager siden;) Ell-nette begynt å brenn så tok de på delkasko, så no ha e fått at bil'n e fekk kjøpen av forsikringsselskape igjen. Ha fått røska ut ell nette fra pedalan te na boksn hjernen e i, d ha våre i varmaste lage. Men når e begyne å skjå etter ser e at ell-nette te motorn ha begynt å smelta å. Så e d nån som he nå ell-nett te e34 535 så e d bærre å skrik ut! Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Det blir "galet grymt" eller hva dem sier i sverige Følger med som en klegg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå