arntzen.525tdsa Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 heisann har byttet batteri i nøkkelen min og nå vil den ikke fungere den fungerete før batteri bytte lurer på om noen hvet hva jeg må gjøre for og få den til og fungere igjen har nøkkel med bare 2 knapper
SweetBMW Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 Hvis den fungerte før batteribytte, er du sikker på du har gjort det riktig?
ESveen Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 1. skift batteri 2. Lukk førerdøren, dra tenningslåsen kjapt til hakk 1 og tilbake til hakk 0 (innen 5 sek.) 3. Trykk på åpneknappen (hold den inne) og trykk 3 ganger på låseknappen (innen 10sek.) Slipp åpneknappen. LED blinker nå langsomt i ca. 10 sek. 4. Sett nøkkelen intill senderen som sitter under innerspeilet og trykk på en av de to knappene. 5. Sentrallåsen låser/låser opp bilen en gang for å siganlisere at det er korrekt utført. Prøv dette. Funket på min E34 fra 95, samme nøkkel. Om du synes dette ble knotete så står det i instruksjonsboken med bilder og greier. Lykke til!
arntzen.525tdsa Posted December 26, 2012 Author Posted December 26, 2012 prøvde dette men fungerte ikke
Daniel.B Posted December 26, 2012 Posted December 26, 2012 Har det samme problemet selv. Du kan lese litt i tråden min, kanskje du blir noe klokere. viewtopic.php?f=1&t=240434 Har ikke fått den til å fungere enda.
Recommended Posts