ahj Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Hei Driver å ser etter 19" felger til bilen min. Men er veldig usikker på hva jeg skal ha. Så derfor spør jeg dere Har blant annet sett på org E46 m3 felger og BMW style 225 og jeg liker ikke veldig godt kantfelger. Har dere noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 har 19" CLS kopier kjøpt for 16.000 som skal selges da jeg har kjøpt nye felger, går billig, er strøkne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Om du ikke skal ha det dyreste, så er Zito WP111 en stilig felg. Her er de på en E46: Er en kar her på forumet som skaffer de billig. Søk i dekk og felg tilsalgs-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 har 19" CLS kopier kjøpt for 16.000 som skal selges da jeg har kjøpt nye felger, går billig, er strøkne!!! PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Om du ikke skal ha det dyreste, så er Zito WP111 en stilig felg. Her er de på en E46: [ Bilde ] Er en kar her på forumet som skaffer de billig. Søk i dekk og felg tilsalgs-forumet. Har sett en del på de, da skal jeg søke etter dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå