Gå til innhold

Godkjennig av bil svv

Thomas-320
 Share

Anbefalte innlegg

Skal godkjenne fjærer hos svv snart, men har svak toning på side rutene foran. Er det sånn at de kan ta meg på det der? Eller må man bli tatt i kontroll?

Hører så mye fram og tilbake med dette. Så vil vite om jeg må sitte me rutene nede, eller om det går bra:P Kommer sikkert ann på hvem man møter. Har jo ofte jobber der med firma bil, som har mørke ruter foran. Og det er ikke noe problem:-) men da er jeg jo ikke å viser bilen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du inn til dem frivillig eller fikk du mangellapp på understell?

jeg fikk mangellapp på senkesett på en av mine første sierra for en del år siden, dro inn og godkjente dem, men så begynte han å henge seg opp i andre ting, eksos, felger og lyktespoiler, sa så greit til han at det er kun senkesett han skulle konse seg om, og om det var noe annet han ville, så fikk han kalle meg inn igjen, med en fin tone da. hørte ikke noe mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og godkjente senkesett med lys film på rutene, kjørte riktignok inn i hallen med vinduene nede midt på vinteren bare for å prøve å få det igjennom. Gikk greit helt til han var så og si ferdi så sa han kan du ta opp vinduene foran, og da gikk det i dass hehe.

Måtte ikke rive det av med en gang men han skrev det inn på pcen så når jeg kom på eu kontroll så sto det at sotinga måtte være borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er like greit å kjøre inn med bilen som den er. De har vært ute en vinterdag før, og har sett de fleste triksa, så er like greit å ikke gjøre de mistenksom. Er ikke sikkert de kicker på filmen om den er lysere enn bakrutene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er såpass lys, så folk faktisk ikke trur det før jeg sier det:-) vært på fra jeg kjøpte den.. Kan minne om sånn orginal soldemping visse volvoer har :-) men som sagt, værstefall får jeg bare rive:-)

Trur filmen ble satt på kunn for å dempe overgangen mellom svart å ikke noe:-)

Er frivillig kontroll. Før eu godkjenning :-) greit å ha det i orden:-)

Krysse fingre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Må bare infomere om at godkjenningen med film på ruta gikk fint:-) (kommer vel ann på hvem, hva og hvor)

Mener og huske at jeg hadde luka til takluka oppe for å diskre få inn litt lys:-)

Selv om ikke bilen ble godkjent der å da, manglet 10kg egenvekt på foraksel eller hva det var. Tuv sa 910kg og vognkort sa 920kg, men kontaktet de levrandør av fjærene, så fikk jeg ett tuv papir sitert til min bil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...