Gå til innhold

Lovende`s E91 LCI M-Sport *Nye felger bestilt April 2013*

lovende
 Share

Hvordan nyrer??  

15 stemmer

1. 1. Hvordan nyrer??

• Orginal nyrer
      4
    • Sorte nyrer
      2
    • Performance nyrer
      9

Anbefalte innlegg

Ser veldig bra ut det, men kunne kanskje vært en strl. større?

Ellers en knall flott bil :)

Takker! 8)

Skal være helt enig i at 19" hadde gjort underværker. Problemet er at æ forelska mæ i felgan å får dem bare i 18" med "rett" innpress med mest mulig konkavt utsenede. :?

Går bare å vurdere svarte nyrer eller ikke! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah, forstår... Felgene så veldig bra ut, hvilket merke er det?

Personlig ville jeg beholdt de originale nyrene, helt sorte ser billig ut og du mister veldig mange fine detaljer ved bilen, spesielt når selve bilen også er svart. Thats just my opinion :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule og enkle felger. Funker de der :)

Går for Performance grillen. Mye penere enn kun vanlig ulakkert sort.

[ Bilde ]

Takk for innspill. Hjelper jo på #-o

Vanskelig valg!

Trur æ nesten bare må bestille Performance nyrer. Regne me dem e ganske lett solgt hær! 8)

Trur ikke æ vil klare å bestemme meg før æ har prøvd. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conkave felger er bare digg, og disse passet meget bra!

Har også 3-serie inpress på min E61 X-drive, og det er ikke enkelt å finne noe kult i forhold til 5-serie inpress...

Likner på Vossen CV3 disse felgene. Men 18" er jo noe snaut da :D

Men små felger gjør jo bare at du kan få den heeeelt nedpå bakken da :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conkave felger er bare digg, og disse passet meget bra!

Har også 3-serie inpress på min E61 X-drive, og det er ikke enkelt å finne noe kult i forhold til 5-serie inpress...

Likner på Vossen CV3 disse felgene. Men 18" er jo noe snaut da :D

Men små felger gjør jo bare at du kan få den heeeelt nedpå bakken da :headbang:

Æ følger vel ikke akkurat årets "mote" med konkave felga, men synes det e tøft. :D

Vanskelig å finne konkave felga på høyt innpress. å det e jo ikke så rart. dypere dem e jo lavere innpress! Kan jo minne om Vossen CV3 men disse e mye breiere i eikan. Som sakt før så e 18" litt smått, men rart ka man gir etter når man først har forelska sæ! :D

Blir nåkk ikke senk med det første. Har en E36 som e lav nok. Sia detta e bruksbil så e det litt greit me høyden på hyttetura. Kunne funne på mange andre dårlige unnskyldninge før å sikke senke dein mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ følger vel ikke akkurat årets "mote" med konkave felga, men synes det e tøft. :D

Vanskelig å finne konkave felga på høyt innpress. å det e jo ikke så rart. dypere dem e jo lavere innpress! Kan jo minne om Vossen CV3 men disse e mye breiere i eikan. Som sakt før så e 18" litt smått, men rart ka man gir etter når man først har forelska sæ! :D

Her er min med mine 20" CV3, ikke verdens beste bilde men er 9" foran og 10.5" bak

hdf0s66he1ou9l6c6biz.jpg

Syns dine felger var tøffe og ikke noe vanlig syn, creds for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min med mine 20" CV3, ikke verdens beste bilde men er 9" foran og 10.5" bak

[ Bilde ]

Syns dine felger var tøffe og ikke noe vanlig syn, creds for det :)

Se der ja. 20" fylle godt opp. Sku ønske mine felga fantes i 20". Vossen CV3 e utrolig pent.

Takk for tilbakemelding(er). E alltid godt å vite at man gjør litt "rett" i forhold til hva andre også synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 20" blir for stort på E9x. Blir for høy bakkeklaring. Maks 19" men helst gromme 18" med GOD senk :D

Noen steder i landet så må man ha bakkeklaring, jeg orker ikke ha bilen se sandblåst ut under fordi jeg subber nedi overalt. Mulig folk syns det er penere.. men for meg er det viktig at bilen også er funksjonell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gale kan det da ikke være hvor enn du bor. Ikke de beste veiene her heller da noen plaser. Jeg har ingen problemer med min E91 på vinterhjul (17")

DSC_1551_zps593fc0ed.jpg

Masser av klaring her :wink:

DSC_1556_zps1423f6d5.jpg

@Lovende:

Jeg kjører med 9.5x19 ET27 bak med 275 uten å subbe på E91en. Med 265 kan du nok fint gå for ET25 eller lavere. Da har du nok en god del å velge mellom mtp. dypt senter/konkave.

Mine 10x19 her er egentlig ET37 og laget for E9x:

0071024x685.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er egentlig ikke noe spesielt mye høyere enn det der, men du har skvettlapper som gjør at det ser litt lavere ut ser jeg. Er en del kanter og plasser jeg ikke får kjørt opp. Bl.a til inngangen foran leilighetene her.. stygg kant som gjør at jeg kun får kjørt opp når det ligger litt snø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg 1cm eller 2 lavere, men ikke noe mere.

@StigJ

Ser du har pre-lci. da har du litt bedre plass i hjulbuene enn det jeg har. Siden lci kom med 8mm breiere sporvidde. :-/ Så trur ikke man kan gå så mye ned iforhold til Innpress. Visst man vil ha dekkbredde. ET27 er nåkk ett minimum på lci.

Hvordan senk kjører du med?

Er jo selvfølgelig en god del felger som er konkave. Er jo selve utformingen som gjør mye hær.

Æ e så kræsn på felga. Ville ha konkave felga som forsvant rett inn. Å mener jo selv æ klarte å finne det.

Bynner faktisk å like 18" felgene. synes dem passer utrulig bra. Mye positiv feedback å. Det liker vi. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Det visste jeg ikke. Trodde de var identiske.

Jeg har billig FK Coiloversett. Så hvor mye den er senket vet jeg ikke.

Jeg kommer til å gå for 18" på Z4en til neste år og setter over de jeg har der på E91en. Selger "BBSene". Så blir det sikkert etterhvert 18" på den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...