Gå til innhold

Lovende`s E91 LCI M-Sport *Nye felger bestilt April 2013*

lovende
 Share

Hvordan nyrer??  

15 stemmer

1. 1. Hvordan nyrer??

• Orginal nyrer
      4
    • Sorte nyrer
      2
    • Performance nyrer
      9

Anbefalte innlegg

Jaha? Det visste jeg ikke. Trodde de var identiske.

Jeg har billig FK Coiloversett. Så hvor mye den er senket vet jeg ikke.

Jeg kommer til å gå for 18" på Z4en til neste år og setter over de jeg har der på E91en. Selger "BBSene". Så blir det sikkert etterhvert 18" på den også.

Utrulig pene biler du har StigJ. Z4 virker jo som en artig liten sak. 8)

Synes bare 18" blir mer å mer perfekt. :) Litt greit med litt mere gummi på disse fantastiske veiene i nord.

H&R, FK Coilovers, Supersport Black Evolution eller dyrere Bilstein B16. Vil man virkelig merke så mye forskjell på dagligdags kjøring?? Kjøpte no billige coilovers til E36`n å blei jo som natt å dag. syns biln blei helt fantastisk. På dagligdags kjøring hva vil man merke forskjell på?? levetiden? Noen som vet?

Litt redd for å senke E91 enda mer. E jo ei hel utfordring å kjøre E36`n iforhold. Der snakke vi om å lese veien å ikke omgivelsan! :P Vurdere senkeskåler framme. bare for å få dein "litt" lavere. like looken med at bilen ser litt "framtung" ut. så er vel det som er planen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :) Z4en er en kjekk bil. Funker godt på bane gjør den også. Den har jeg H&R fjærer på med de originale M-Tech demperne.

Jeg har forelsket meg skikkelig i "fat tire" looken. Så skal prøve å få til det på begge bilene etterhvert.

Kan ikke svare mer enn at FK-settet er litt stivt. Har bare hatt det på i ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...