Lamek Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Har du tenkt på hvor mye mer de bremsene veier og hva slags effekt det har på bilen? Det har jeg ikke, men m5 kalipperen er vanvittig lett, så jeg tror nok ikke veksforskjellen blir merkbar... Hva tenker du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Syns rødt blir hary ja. Jeg hadde valgt svart, men det er jo din bil... Ja jeg vet det er min bil.. jeg synes at rødfarget kalipper gjør en fin kontrast mot en grå felg. På en e36 316 er det harry med rød kalipper, mem dette er jo enorme orginale m5 bremser.. Jeg vet da faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 http://www.google.no/#hl=no&gs_rn=6&gs_ ... 00&bih=719 Ugunstig å tilføre hjul og nav ekstra vekt. Tipper de skivene og kaliperene veier ganske mye mer enn de originale. Dette gjelder forsåvidt også store felger. Trenger du egentlig så kraftige bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 http://www.google.no/#hl=no&gs_rn=6&gs_ri=psy-ab&cp=4&gs_id=d&xhr=t&q=uavfj%C3%A6ret+vekt&es_nrs=true&pf=p&output=search&sclient=psy-ab&oq=uavf&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.43828540,d.bGE&fp=d636c8f3eb527075&biw=1600&bih=719Ugunstig å tilføre hjul og nav ekstra vekt. Tipper de skivene og kaliperene veier ganske mye mer enn de originale. Dette gjelder forsåvidt også store felger. Trenger du egentlig så kraftige bremser? De orginale kalipperne er av støpjern, m5 er av aluminium så vekten er nok ganske lik. M5 skivene er såkalt flytende med aluminim senter, mens de orginale er et helt stykke stål. Vekten er nok tilnermet lik. Det man henter mest på er nok lette felger og dekk. Og ja jeg trenger så store bremser. Brant opp de orginale på en dag med kjøring på ACR;) Har også m5 diff som skal monteres:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Harry? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Syns rødt blir hary ja. Jeg hadde valgt svart, men det er jo din bil... Ja jeg vet det er min bil.. jeg synes at rødfarget kalipper gjør en fin kontrast mot en grå felg. På en e36 316 er det harry med rød kalipper, mem dette er jo enorme orginale m5 bremser.. Jeg vet da faen.. du har jo bare en 2,5l diesel og da *pirke* forskjellen fra en 316 til en m3 er jo ca like stor som din kontra m5 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Syns rødt blir hary ja. Jeg hadde valgt svart, men det er jo din bil... Ja jeg vet det er min bil.. jeg synes at rødfarget kalipper gjør en fin kontrast mot en grå felg. På en e36 316 er det harry med rød kalipper, mem dette er jo enorme orginale m5 bremser.. Jeg vet da faen.. du har jo bare en 2,5l diesel og da *pirke* forskjellen fra en 316 til en m3 er jo ca like stor som din kontra m5 ? Joda det er jo klart at det er stor forskjell, men til sammenligning med m3 3,0 så sliter den med å holde følge med min puslete 525d;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 sliter en 3l m3 å holde følge med din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 sliter en 3l m3 å holde følge med din ? Jeg sliter med å holde følge i svingene, men på rettstrekkene drar jeg ifra. Diesel fungerer som fy:) Får fjernet partikkelfilter og lagt inn stage 2 software fra TRF etter påske samt ny eksos hele veien så blir den enda friskere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Og hva er gjort med den slik den står nå da effekt messig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Og hva er gjort med den slik den står nå da effekt messig? Er kun lagt inn ny software.. 218hk 480nm TRF Sitt oppsett skal gi 240hk 500nm om jeg ikke husker feil. Det han oppgir er mer "Realistiske" tall en det div tuningfirmaer oppgir så jeg håper det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Det blir sikkert bra ja:) men den Kan ikke ha hvert frisk den m3n du kjørte imot;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Det blir sikkert bra ja:) men den Kan ikke ha hvert frisk den m3n du kjørte imot;) Det skal jeg ikke uttale meg om, men han kjørte da hele helgen og han hadde maskin nok til å ligge nokså bredt i alle svingene på Acr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Fikk tak i meg et fint sett vinterfelger Rh x-rad. Mangler bare noen flotte sommerfelger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Ikke skjedd så mye her i det siste. Mulig det blir montering av bremser i helgen.. Lagt på nye vinterhjul i dag da:) Noen som vet hvor jeg får tak i BMW senterlokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå