-Roger- Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Det der er ganske genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lerxt Skrevet Juni 18, 2017 Share Skrevet Juni 18, 2017 Henger meg litt på her! Har nettopp kjøpt meg en e91 -09 mod. (VIN: A612130) Har navi pro og 6FL., men ikke noen bluetoothfunksjoner. Etter å ha lest frem og tilbake, finner jeg ut at jeg må ha en mulf2 HI i bagasjerommet? Hvis jeg bare skal ha handsfree skal det være nok å montere en antenne og mikrofon? Hvor skal antenna sitte, og hvor skal mikrofonen sitte? Kabeltrekking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syabii0501 Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 On 31.12.2012 at 1.33, vegarfjoe420 skrev: Heihei... Har da kjøpt meg en E91 316d 2010 modell ( Legger ved finnkode for sikkerhets skyld, http://www.finn.no/finn/car/used/object ... abled=true ) Den har ikke cd veksler og usb, men aux. Ønsker å streame via bluetooth og har prøvd å lest meg til hva jeg trenger her på forumet, men har vansker for å forstå de ulike typer multimedia som er levert fra bmw. Noen som kan hjelpe? Hei, Hadde anbefalt å prøve ut denne. Kjempebra kvalitet (Bluetooth 4.0) https://www.kjell.com/no/produkter/mobilt/bluetooth/musikkmottakere-sendere/linocell-bluetooth-mottaker-med-aptx-3-5-mm-p94775 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 7 timer siden, Lerxt skrev: Henger meg litt på her! Har nettopp kjøpt meg en e91 -09 mod. (VIN: A612130) Har navi pro og 6FL., men ikke noen bluetoothfunksjoner. Etter å ha lest frem og tilbake, finner jeg ut at jeg må ha en mulf2 HI i bagasjerommet? Hvis jeg bare skal ha handsfree skal det være nok å montere en antenne og mikrofon? Hvor skal antenna sitte, og hvor skal mikrofonen sitte? Kabeltrekking? Antennen er normalt i området rundt dashbordet, men det virker normalt om den monteres bak i bagasjerommet også. Mikrofonen monteres i taket ved coupé-lyset. Er små hull der den skal være. Det må trekkes kabler til disse, samt det må kodes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lerxt Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 awt: Tusen takk! Jeg går ut fra at antenna skal inn på mulf'en, men hvor skal ledninga til mikrofonen? Hovedenhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Den skal også inn på mulf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lerxt Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Arrrgh! Hva skjedde med gode, gamle "pre-wired"? Følger alt av ledning og kontakter med når man kjøper delene fra f.eks. gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Man må kjøpe alt seperat. Dette er ikke en "godkjent" ettermontering fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå