lagunilla Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Kjøpte Bilstein dempere for 2 år tilbake, og garantien gikk ut for 1 mnd tilbake. Ringer GS og sier at jeg har montert dem feil, men driter bare seg ut for det er de som har montert dem på bilen min. Men finner har bare kvittering på dempere. Noe tips på hva jeg kan gjøre? Kosta meg 12000 + 5500 i arbeid. For den prisen bør den vare lenger enn 2 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Om det stemmer det du sier, så finner GS også dette i sitt system. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Ingen grunn til å lyve her nå, de finner bare service o.l på reg nrmitt. Rart. Skal leite til jeg svetter når jeg kommer meg hjem til uka. 17000 er faen ikke lite, og jeg går på høgskolen, har ikke store inntekter nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå