Gå til innhold

Atle's F31 320i Glaciaresilver metallic M-Sport

Anbefalte innlegg

:evil:

Føler med deg, blir dårlig av sånt..

Er nesten overnervøs for at det skal skje min bil også, men det kan jo skje og man må tenke at det kan jo hvertfall fikses :|

Hadde parkert et sted for noen søndager tilbake og når jeg kom ut så sto det en ny A6 Allroad med Møller reklame på siden helt inntil meg, kan ikke skjønne hvordan personen i det hele tatt har klart å komme ut av bilen!?

Bilen min var litt skitten da så det var masse "dra-seg-inntil" merker bortover hele siden, vasket bilen dagen etter og fant heldigvis ingen riper der og da..

Men, fy F! ..så irriterende.. Noen folk ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det gikk akkurat 4 uker fra bilen ble hentet til første skade er oppstått, kona oppdaget dette idag, skaden er på bakdøren :uh:

[ Bilde ]

Ok første spørsmål.... må døren lakkeres på ny, eller finnes det metoder for å "fikse" denne type skade?

Off så tragisk at folk ikke kan se seg for, og ta hensyn til andre sine biler :roll:

Føler med deg. Ble påkjørt bakfra i 1 km/t av ei kjærring i køkjøring på E18 ifjor sommer ble en bitteliten ripe i klarlakken. Satt der å så at ho kom til å treffe meg. Ho satt og dulla med en unge i baksetet og fulgte ikke med på køen foran som hadde stoppa. Jeg hadde en 2012 modell CLS 500 4MATIC rett foran meg og hadde ingen mulighet til gasse på for å komme meg unna. Sleit noe jævli med å holde meg rolig da altså. Det kosta henne 10000,- i lakkering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett endel eksempel inne på DCN.no der de flekklakkerer og polerer det ned, skal være god for å se skaden etter det. De har en jobb ønsket seksjon der du kan legge ut bilde og høre om noen kan fikse det.

Skulle ha visst om det finnes noen firma i Rogaland som kan fikse dette, har funnet firma på østlandet, men det er litt langt å reise :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett endel eksempel inne på DCN.no der de flekklakkerer og polerer det ned, skal være god for å se skaden etter det. De har en jobb ønsket seksjon der du kan legge ut bilde og høre om noen kan fikse det.

Skulle ha visst om det finnes noen firma i Rogaland som kan fikse dette, har funnet firma på østlandet, men det er litt langt å reise :(

Hvilket firma da? Skulle tatt litt steinsprut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere på DCN som holder til i Stavanger omegn, bare å utlyse jobb så tar noen kontakt :) De skal nok klare å usynlighetsgjøre den skaden der på en helg.

Ok, da får jeg registrere meg der og legge ut en annonse.

Kona var innom Bavaria Stavanger idag, og de forlangte rundt 5-6000 tusen for å lakkere halve døren. Jeg trenger ikke å lakkere døren på ny, dersom noe kan fikse skaden slik at den blir mye mindre synlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.skadevekk.no/steinsprutlakk.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Micropaint på rud i bærum er flinke på dette. De fiksa opp en 15cm lang (og dyp) ripe på sølvfarga ram'en til fadern, så ingen forskjell på før og etter arbeidet :)

2500 + mva for hele jobben!

Har brukt dem til flere andre jobber på bilene innad familien og, strøkent resultat hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...