Thundercoil Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Har fortsatt ikke fått svar. Har tenkt litt mer på saken og snakket en del med samboeren om det. Kom egentlig frem til at en tunet 05 525d var nok til å tilfredsstille motormessig, og sånn generelt er det fortsatt en E60. Tror vi kommer til å trives med det valget (komfort og effekt), hvert fall lommeboken. Mye egenandel, lite lån og kjapt nedbetalt. Så vi dropper hele importideen. Får nå rekkesekser igjen Men et siste spørsmål før tråden dør! Hvordan er lyden i denne motoren? Tenker på innvendig/utvendig med mye gass og lite gass. Hvertfall kontra m47d20 136hk lyden vi har nå. Lydisolering er gode ting, men også kjekt å høre litt purring under belastning
TRF Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 2,5d har veldig fin gange, jeg er frista til å si at på høyt turtall og belastning låter den bedre enn 3,0d. Videre så er det jo rom for å klemme ut en god del av disse også.
Thundercoil Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Takk skal du ha! Nå føler jeg meg mye bedre Det blir manuell! Rense EGR og innsug, blende EGR, vekk med DPF og kat, steg 2, så er vi i mål Selger er offshore, så handelen blir i andre halvdel av februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå