Dirty Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Tåpelig, ser jo 100 ganger bedre ut med mtech pakke på samtlige bmw modeller, tror ikke jeg vet om en eneste modell som er penere standard en mtech utgaven ??
Jokkke Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Tåpelig, ser jo 100 ganger bedre ut med mtech pakke på samtlige bmw modeller, tror ikke jeg vet om en eneste modell som er penere standard en mtech utgaven ?? Så enig i dette her!
Underground1983 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Enig, de kunne godt gjort noe mer utav M-sporten på F01.
SpiXi Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 fy F"#¤ og stygg fronten f01 var syntes ingen av de var pene jeg
Zibiri Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 the real deal vil jo alltid være bedre, men hvis man ikke har råd til en ekte M, så må man jo få lov til å drømme seg bort med å slenge på litt M-biter. Før jeg hadde råd til Cosworth hadde jeg to vanlige Sierraer med Cosworth styling og digga det En såkalt Ochworth hehe Syntes nå Mtech fangere ikke er harry selvom man bare kjører en 318 eller 520... Ser jo HUNDREOGFEMTI ganger så mye bedre utt en disse orginale fangerene hvertfall hehe
-Roger- Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 the real deal vil jo alltid være bedre, men hvis man ikke har råd til en ekte M, så må man jo få lov til å drømme seg bort med å slenge på litt M-biter. Før jeg hadde råd til Cosworth hadde jeg to vanlige Sierraer med Cosworth styling og digga det Ser jo HUNDREOGFEMTI ganger så mye bedre utt en disse orginale fangerene hvertfall hehe Det er jo originale fangere om det er mtech...
Zibiri Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Snakker om orginal i form av kjedelige høye fangere uten grøftelys og lepper osv...ikke mtech.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå