morty92 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Har snart hatt min Bmw i ett år! Å jeg er kjempefornøyd. Dette er min 3. bil. Før har jeg hatt en Mercedes W202, å en Mitsubishi Eclipse, men kommer nokk til å ha Bmw i lang tid nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Pen bil! KM? Hvor mye ga du? Skjønnhetsfeil, osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 2000 modell, 182 000km:-) betalte ca 100k i mai.. Alt av utstyr! Ingen skjønnhetsfeil, eller det mangler litt lakk under ene "leppa" på frontfangeren, etter forrige eier kjørte over en kantsten. Men det vises ikke fra ståhøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Ting som skal blir gjort i 2013: Nye M-sport dempere med fjærer. Soting av ruter Angel Eyes Bytte ut Kromlistene rundt rutene med svarte lister, Eventuelt film! Sort Grill Bygge liten stero i hjulbrønn, 8 eller 10" sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Ser ut som en flott bil, men sleng ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Denne så meget pen ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Denne så meget pen ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hehe, takktakk Kommer flere bilder iløpet av uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Dette er før jeg byttet blinklyslyktene fremme, sammen med min svigerfar´s X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Da var Dempere, fjærer å tårnstagslager bestilt Dette er første gang jeg bestiller fra koed, noen som vet om de er raske med sending? Å blir det stoppet i toll siden de sender fra Danmark ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå