Aksfred Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Ble fortalt da jeg kjøpte bilen og uten at jeg hadde egentlig noe peiling på lydpakkene i BMW at min E92 hadde Logic7 lydanlegg. Kikket nå over optionslista til bilen og der står det at bilen er levert med HiFi System Professional. Er dette det samme? Eller er den pakken jeg har hakket dårligere en Logic7? Ser også at når jeg går inn på lydinstillinger og velger mellom f.eks Cinema lyd eller Musikk så står det Logic7 på displayet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Det er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksfred Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Logic 7 og Hifi er IKKE det samme Logic er et mye bedre lydsystem enn HIFI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Han snakker om hifi proff.. Er aldri noe i utsyrslisten som har hatt navn "Logic 7" .. På de bilene hvor det er Logic 7 anlegg ligger disse på utsyrskode 677 "hifi professional". 676 hifi bussines er noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Det står "HiFi høyttalersystem Professional LOGIC 7" i prislistene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksfred Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 noe man lett kan finne ut av dette? Er det forskjell på f.eks antall høytalere i HiFi business kontra Logic7? Er rett det som Silverboy skriver, er bestilt med 677 HiFi prof. Men står ingenting om Logic7 i options lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Det står jo som du sier Logic 7 i displayet ditt... Logic 7 ligger i kode 677 på e9x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Du har også en høyttaler i senter av dash'n, det har man ikke på basis og 676 HiFi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksfred Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Du har også en høyttaler i senter av dash'n, det har man ikke på basis og 676 HiFi. Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 hvordan er dette på E60 LCI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Det finnes 3 forskjellige musikkanlegg sant? Standard/Business, Hifi/Proffesional og Logic7/Harman Kardon gjør det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Det finnes 3 forskjellige musikkanlegg sant? Standard/Business, Hifi/Proffesional og Logic7/Harman Kardon gjør det ikke? E9X audio systems defined: Base/Stereo: 4 Mids + 2 underseats, no amp HiFi (Option 676): 4 mids, 2 underseats, 2 or 4 tweeters, analog amp Top Hifi/Logic 7 (Option 677) later changed to Harman Kardon (Option 688): ~13 speakers, digital amp Enhanced Premium Sound / Individual Audio (Option 752): ~16 speakers, digital amp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Det finnes 3 forskjellige musikkanlegg sant? Standard/Business, Hifi/Proffesional og Logic7/Harman Kardon gjør det ikke? E9X audio systems defined: Base/Stereo: 4 Mids + 2 underseats, no amp HiFi (Option 676): 4 mids, 2 underseats, 2 or 4 tweeters, analog amp Top Hifi/Logic 7 (Option 677) later changed to Harman Kardon (Option 688): ~13 speakers, digital amp Enhanced Premium Sound / Individual Audio (Option 752): ~16 speakers, digital amp Hmm, den fjerde pakken der har jeg aldri hørt om engang. Den er sikkert skjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Man fikk bare kjøpe den sammen med seksylindra motor + M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå