modecar gtr Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hei, leger utt noen nye bilder av bilen som jeg driver med . trenger litt synsvinkler på farge å bra steder som man kan lakkere bilen hos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Dette kan bli kult, skal følge med div andre spec's på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 De skjermene og frontfangeren ble litt voldsomme for meg. Men er det denne som har ligget på nettet i lang tid? som har vært showbil tidligere? Eller har du gjort dette selv? Ikke meningen å være negativ, ser ut som det er lagt mye godt arbeide i den bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modecar gtr Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 hei . spec på bilen. air suspention fra k sport m fjernkontrol scorpion efekt anleg m grenerør slisa bremseskiver m yelow stoff kloser rundt om svart vader interør m el justering å memory lambo hengsler ukjent type shortshift spere 700 nm clutch stabstag foran 3 l gt m motorn med ny vanos å reimer å hjul, alu svinghjul men sikkert mye jeg ikke husker men skriver det inn når jeg kommer på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modecar gtr Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 De skjermene og frontfangeren ble litt voldsomme for meg.Men er det denne som har ligget på nettet i lang tid? som har vært showbil tidligere? Eller har du gjort dette selv? Ikke meningen å være negativ, ser ut som det er lagt mye godt arbeide i den bilen her! det går bra bilen har ikke tidligere væert en show bil på den måten her bilen var helt original utenom lambo dørene å motorn ellers har jeg gjort resten . mye jobb med å bygge noe sånt noen liker det å noen liker det ikke sån er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Alpina hvit eller Le mans blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hvit er racing...men cab er jo så lite racing som det får blitt. kast felga og kjøp noen mer riktige felger. heftig prosjekt! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modecar gtr Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Hvit er racing...men cab er jo så lite racing som det får blitt. kast felga og kjøp noen mer riktige felger. heftig prosjekt! hehe ja kaste felgene hadde gjort seg bra trur jeg. nå som dem koster nermere 90000kr synes dem passer bra på bilen:) bbs lemans osv du tenker på sikert flote felger det å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Er jo morro at noen bygger noe som er annerledes Men hvordan gjør du det med breddinga på bakskjermene, for at det ikke skal sprekke opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hvit er racing...men cab er jo så lite racing som det får blitt. kast felga og kjøp noen mer riktige felger. heftig prosjekt! hehe ja kaste felgene hadde gjort seg bra trur jeg. nå som dem koster nermere 90000kr synes dem passer bra på bilen:) bbs lemans osv du tenker på sikert flote felger det å. ikke seriøst kaste dem da, men få på no annet f.eks LM ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Alle kan ikke ha jalla lm kopier heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Syns det var ganske heftig bygg jeg! Spesielt ja, men rått Gleder meg til du får lakk på den. En flott BMW blå farge eller svart? Vet ikke om blå passer helt fargen på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Alle kan ikke ha jalla lm kopier heller.. Tenkte mer på orginale 3-delte LM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 LM-kapittelet er over og forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Er det ikke en fordel å ha tak og vindu opp når man pusser? Hele interiøret ditt ser jo dekket ut i støv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå