joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Jeg kan se etter, husker ikke nu! Men kan se på regninga i permen, send meg mobil nr ditt på pm så kan jeg sende deg bilde Edit, ET 20 jeg har. Da ligger felgen inni bærebrua bokstaveligtalt.
Erlendmelk Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Skrevet Juni 14, 2013 Vet ikke innpress på felgene mine, men de er 9" fram og 10,5" bak. Bak er de vel 5mm unna bærebrua. Ligger et stykke utenfor hjulbuen. Foran har jeg 25mm spacer nå. Den med hamann hjula var jo tøff men de var jo altfor brede, fikk den ikke lav uten å subbe ser det ut som?
635csi Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Vet ikke innpress på felgene mine, men de er 9" fram og 10,5" bak. Bak er de vel 5mm unna bærebrua. Ligger et stykke utenfor hjulbuen. Foran har jeg 25mm spacer nå.Den med hamann hjula var jo tøff men de var jo altfor brede, fikk den ikke lav uten å subbe ser det ut som? Om du vet originalt innpress, og original bredde på felgene (og ringene) skal det vel kunne gå an å regne seg frem til korrekt innpress. Bør vel ha såpass som 5mm klaring ja. Litt verre at de stikker utom med 10,5" bredde uten spacer. Burde være plass til 10,5" inne i hjulbuen på en E34 vel? De Hamann-hjulene var alt for brede for den bilen ja, det er jeg enig i. Men sett bort i fra det er det tøffe hjul
Erlendmelk Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Skrevet Juni 14, 2013 Vet ikke innpress på felgene mine, men de er 9" fram og 10,5" bak. Bak er de vel 5mm unna bærebrua. Ligger et stykke utenfor hjulbuen. Foran har jeg 25mm spacer nå.Den med hamann hjula var jo tøff men de var jo altfor brede, fikk den ikke lav uten å subbe ser det ut som? Om du vet originalt innpress, og original bredde på felgene (og ringene) skal det vel kunne gå an å regne seg frem til korrekt innpress. Bør vel ha såpass som 5mm klaring ja. Litt verre at de stikker utom med 10,5" bredde uten spacer. Burde være plass til 10,5" inne i hjulbuen på en E34 vel? De Hamann-hjulene var alt for brede for den bilen ja, det er jeg enig i. Men sett bort i fra det er det tøffe hjul Har ikke peiling på innpress, mulig Jørgen vet det. Hamann felgene er dritkule, absolutt
Jørgen-A Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Vet ikke innpress jeg heller. Er jo ett hopkok di felgene.
BMW E30 325 Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 om en gidder er det jo ikke så mye jobb å måle innpresset bilen ble fin med hjula, og høyden !
Kristiansan'årn Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 [ Bilde ] Dette bildet blir lett bakrundsbildet mitt!!!!
Erlendmelk Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 div bilder av bilene mine m5 og 320d
Erlendmelk Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Hvordan går det med girkassen da? Skraper som bare det Er gåen vil jeg si. Har en på hånden som blir kjøpt senere
torbfer Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Hvordan går det med girkassen da? Skraper som bare det Er gåen vil jeg si. Har en på hånden som blir kjøpt senere Den er god, samme kasse eller er det en annen ? Håper du er heldig med kjøp av kasse:)
Kristian Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 ser så steike bra ut på bilda na bilen åsså! håpe du sett den i skikkelig god stand! det fortjene den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå