aambakk89 Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 ja må være forsiktig når en justerer, er igrunnen eit makkverk og få det til skikkelig.. Men for all del, sjekk forstillingen først
Maximan Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Flott info om styresnekka, høres litt skummelt ut men om det ikke er noe akutt så er det som regel noe jeg kan leve med, litt må man gjerne bite over når det gjelder gamle biler Det om bensintankrøret er også greit å vite Et spørsmål jeg har angående automatkassa på m50, hva er det som oftest tar knekken på disse? Er det rivstarter og herjing eller kan det skje selv om kassa blir behandlet ordentlig? Vurderer en 525iA nå og denne har fått skiftet automat til en med 200k på telleren og ny olje. Jeg er ikke en person som rivstarer eller burner osv, kan jeg da forvente at kassa vil holde eller er det fortsatt overhengende sjanse for havari? Det vitkigste for meg ved kjøp av bil er driftsikkerhet framfor rust og matt lakk osv
scoot Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Har vel i grunn ikke hørt noe spesielt negativt om automatkassene, kjører du pent og bytter olje osv når du skal bør det ikke være noe problem. Ta deg en god kjøretur så den blir god og varm når du prøver den, girer den mykt og fint og virker bra så bør det ikke være noe problem. Manuell kasse på en 525 er jo uansett å foretrekke, både mhp på lek og morro ( vinterstid ), driftsikkerhet og forbruk ikke minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå