Reef89 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Meget kledelig med den M Performance leppa! Pen bil! Mange takk, veldig fornøyd med leppa, var lenge usikker på om jeg ville ha det, men har ikke angret et sekund! Selv ikke når den nesten-subber både her og der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Digg F31, og kjekt med vinterfelger som ikke alle andre har tenker jeg. Takk Fornøyd med vinterfelgene, ville helst ha 18¨, også liker jeg de turbinfelgene veldig godt, er nok litt inspirert av SLR felgene, noe også Tesla har latt seg inspisere av... Har vært inne på tanken på å få de lakkert litt mørkegrå, men tror jeg dropper det. Fine som de er også. Eneste minus er at de skjuler de blå M Sportbremsene litt men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Ser at eg skal ha leppe på min også... Eg kjem til å lakkere den siden min er svart... Ser den, hadde også lakkert min sort om jeg hadde hatt sort bil... F31 kler sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Nydelig Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå