Mantis Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Gratulerer så masse med denne lekkersbisken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Gratulerer med en fantastisk lekker bil F31 ser virkelig bra ut med denne fargen og M sport, så er det jo i tillegg riktig drivstoff den går på også Litt kjedelig med dobbelstussene som det ikke ble noe av men det kommer kanskje noe etterhvert som vil passe bensin varianten også Herlig bil, kan forstå at du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Gratulerer med flott ny 3'er. Det ble mye bedre med black chrome eksos stuss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Mange takk alle sammen, veldig fornøyd! Idag ble bakovervendt barnesete satt inn og det var faktisk ok plass til passasjer foran, liker størrelsen på nye 3-serien. Ellers må jeg si at det var jo kjipt at M-Performance eksos ikke kunne monteres på 320i, men sort endestuss (fra sportline) gjorde faktisk ganske mye likevel! Ser litt mer integrert ut, særlig sammen med shadowline så går det mer i ett.. Digger også muligheten til å legge inn 20gb (?) musikk rett fra cd osv. og inn på harddisk bare ved å trykke på en knapp! Og head-up display er fantastisk... Gleder meg til neste langtur Og til at motor er innkjørt, anbefales 2.000km i instr. bok.. Et par bilder til fra overlevering, må nok få en vask før en skikkelig photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Gratulerer! Ser lekkert ut! Kjekt å lese at du er fornøyd.. nesten som jeg angrer på at jeg ikke bestilte HUD sånn som alle skryter over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Gratulerer! Ser lekkert ut!Kjekt å lese at du er fornøyd.. nesten som jeg angrer på at jeg ikke bestilte HUD sånn som alle skryter over det. HUD er kjempe deilig, jeg kan ikke være foruten den nå etter å ha blitt vandt til å bruke det. Er det diesel eller bensin du har bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Gratulerer! Ser lekkert ut!Kjekt å lese at du er fornøyd.. nesten som jeg angrer på at jeg ikke bestilte HUD sånn som alle skryter over det. HUD er kjempe deilig, jeg kan ikke være foruten den nå etter å ha blitt vandt til å bruke det. Er det diesel eller bensin du har bestilt? Har bestilt 320i med sportsautomat Leverte vinterhjula på Bavaria i dag og fikk en liten preview av bilen.. Dæven det kommer til å bli en lang dag før jeg får hentet den i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Gratulerer med flott F31, fargen var jo nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Ikke daukjør motoren helt under innkjøringa. Varm motor, så kan du gjerne dra den på turtall på lett belastning. Så Et par fullgass drag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Gratulerer med en fantastisk flott bil! Kledde fargen meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Grattis med peen bil! nydelig farge, sjeldent å se på en nyere BMW, men fy så riktig! Digga fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Mange takk! Er meget fornøyd med fargen, synes den kler bilen godt, litt uvanlig i dagens bilpark men.. Har hatt et par lange turer med bilen allerede og den er veldig nær en innertier, eneste skår i gleden er at 2 ganger har navi skjermen gått i sort mens jeg har hørt på musikk og lyden har begynt å sprake noe veldig + at det kommer opp meldingen "No signal" i displayet".. Blir vel en mail til verksted hos Bilia imorgen da... Grr.. Min forrige BMW, en E92 måtte bytte hele head unit´en etter kort tid fordi det var noe surr med harddisken, "greit nok" siden det er garanti jobb, MEN, liker ikke at nye biler skal måtte tukles med unødvendig.. Og forrige gang ble faktisk interiøret rundt spiller ødelaget med små merker her og der etter at mekaniker hadde holdt på.. Fikk byttet noe, men et par merker ble igjen som en konstant irritasjon.. Ellers er bilen super!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Tro meg.. vi mekanikere liker ikke å måtte demontere paneler på så nye biler vi heller. Dog vil jeg si mekanikeren i ditt tilfelle ikke har gjort jobben sin skikkelig dersom han har etterlatt merker i interiøret ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Det tror jeg på! Enig, burde hvertfall stått for det han gjorde og ikke få meg til å virke som en "dust" :/ Menmen, satse på at det ikke er så big deal denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Hvis du har dab-radio, må du stille inn på automatisk skifte mellom dab og fm. Hvis ikke vil det begynne og sprake når du mister signalet til dab, og det skjer ganske ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå