ilunde Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Ser meget bra ut! Spørs om jeg ikke kommer til å herme etter de svarte nyrene dine etter hvert.. Det bør vel gå greit siden jeg holder til på andre siden av fjellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Gratulerer med en av de flotteste stasjonsvognene jeg har sett. Riktig farge, riktig utstyr, riktig motor. Hvordan fungerer automatkassen i disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Like fin bil som meg jo =). bare jeg har 2diesel, manual gir og alcantara seter =) også er det så flott at deler av M performance deler er bestilt bare spare litt mer peng til M performance 20" felgene =) jeg gikk for 16 sommer dekk i vinter men skal bruke sommer dekkene jeg fikk med i kjøptet som vinter dekk neste år. jeg bestilte denne bilen i mai 2012 usett. men prøvde sedaen og likte den veldig godt også. jeg fikk også beskjed om dette var norges første F31 i M blå men hvor mye det er sant tar jeg med klype salt =) lykke til med en praktfull bil angrer ikke ett sekund på det kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Ser meget bra ut!Spørs om jeg ikke kommer til å herme etter de svarte nyrene dine etter hvert.. Det bør vel gå greit siden jeg holder til på andre siden av fjellet? Du må vel black chrome endestuss på eksoen også da Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Må stadig kikke innom denne tråden gitt. Min favorittbil for øyeblikket:-) Fortsett å legg ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Ser meget bra ut!Spørs om jeg ikke kommer til å herme etter de svarte nyrene dine etter hvert.. Det bør vel gå greit siden jeg holder til på andre siden av fjellet? Tusen takk Anbefaler å herme, synes det kler bilen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Gratulerer med en av de flotteste stasjonsvognene jeg har sett. Riktig farge, riktig utstyr, riktig motor. Hvordan fungerer automatkassen i disse bilene? Mange takk! Er veldig fornøyd med sammensetningen, og at jeg gikk for 18¨ på vinter, syntes bilen ser såpass tøff ut at den fortjener litt skikkelige hjul på vinteren også... Hittil har det ikke vært noen utfordring på glatt føre heller, imponert over kjøreegenskapene på glatt føre så langt Automatkassen er helt knall, bare å anbefale! Manuell var uansett ikke noe alternativ denne gang da frua ønsket det....... Men, veldig fornøyd med den, girer silkemykt og kvikt når du ønsker det. Med girskifthendlene i tillegg så har man litt kontroll selv om/når man ønsker det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Må stadig kikke innom denne tråden gitt. Min favorittbil for øyeblikket:-) Fortsett å legg ut bilder Hyggelig å høre! (...min favorittbil for øyeblikket også...) Skal legge ut flere bilder etterhvert, lyst på vår og ren bil, da blir det ut på tur med speilrefleksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Har du fått ren bil, vår og ein tur med spreilrefleksen no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Har du fått ren bil, vår og ein tur med spreilrefleksen no? Hehe, nei, bilen har vært møkkete siden jeg fikk den Neida, ren har den vært stort sett, men vil vente til jeg får på sommerhjul Legger om idag, så får se hvor kjapp jeg er til å få tatt noen bilder, håper også å få montert Magnaflow eksos innen 1 uke eller 2, da blir det enda en grunn til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Har du fått ren bil, vår og ein tur med spreilrefleksen no? Hehe, nei, bilen har vært møkkete siden jeg fikk den Neida, ren har den vært stort sett, men vil vente til jeg får på sommerhjul Legger om idag, så får se hvor kjapp jeg er til å få tatt noen bilder, håper også å få montert Magnaflow eksos innen 1 uke eller 2, da blir det enda en grunn til bilder Hvordan ekso kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Ble magnaflow catback, får håpe det går i orden da den egentlig kun lages til 328i foreløpig. Fått en god ordning med Bilens Eksosanlegg som jeg er fornøyd med, de har hvertfall trua så da krysser jeg fingrene for at det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ble magnaflow catback, får håpe det går i orden da den egentlig kun lages til 328i foreløpig.Fått en god ordning med Bilens Eksosanlegg som jeg er fornøyd med, de har hvertfall trua så da krysser jeg fingrene for at det blir bra Eksosen veien er jo lik fra diesel og bensin. De lager hel eksos til 2,8 og 3,0. men diesel er det bare endestuss. Litt kjedelig at de bare kapper med vinkelsliper og setter på endestuss. Men dette gleder jeg meg til å se.... Må ta film så vi får hørt lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Gleder meg til å se bilder BMWbølla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Da var sommerhjul endelig på Ser bedre ut, MEN, la med en gang merke til en god del mer dekkstøy og noe sporing... Men sånn er det, selvom forskjellen i tommer ikke er så stor, gikk fra 18¨ på vinter til 19¨ sommer, så er vel dekkgummien såpass mye hardere (+RFT) at man må forvente mer lyd... Det går bra, har jo Harman Kardon stereo Forhåpentligvis er Magnaflow eksos på plass innen slutten av neste uke! *fingers crossed* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå