Ynot Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Hadde absolutt gått for Aerodynamic fronten jeg da, hadde det på min gamle e39, og syns personlig det både er penere og mer spesiellt enn M fangere og ganske så pent på en sølv bil og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Hadde absolutt gått for Aerodynamic fronten jeg da, hadde det på min gamle e39, og syns personlig det både er penere og mer spesiellt enn M fangere og ganske så pent på en sølv bil og [ Bilde ] [ Bilde ] AKKURAT DEN!!! den har jeg leita etter faktisk., visste bare ikke hva den het!! hvor skaffer man sånn? Bilen har doggel eksos hele veien (to rør) til ende potta...der er det bare ett stusselig rør som peker ned og til høyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 jeg fant min brukt, men den har de jo både på schmeidmann,koed,gs og de fleste andre plasser? og billig på ebay såklart og ikke minst, hele 5 minutter å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 ja vil ha en liten leppe foran under fangern... hadde det på e36 jeg hadde med original fanger og det så faktisk "pent" ut.. husker du prisen på leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 fra 1000,- og oppover tenker jeg? schmeidmann va vel billigest syns jeg å huske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Ikke verre nei...men schmiedmann er vel ikke anbefalt å handle oss leser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Scrollet gjennom finn og GS-delekatalogen nå. Ingen av Touringene har dobbel potte, og sedanene har den potta som peker ned. Det er forskjell på potte og endestuss! Alle E39 sedan har endestuss som peker nedover og alle Touring har endestusser som går rett ut(diesel har en som peker nedover) Sedan med M sport og facelift har derimot stuss som går rett ut men alltid enkel. Med endestuss så mener jeg den siste biten av eksosanlegget. Potte eller potta er den store runde tingen (noen ganger firkantet og noen ganger avlang rektangulær slik som på E34)som endestussen kommer ut av, på 528 og oppover (iallfall på V8 motorene) så ser denne ut som to smale avlange Potter tett inntil hverande hvor stussen kommer ut av den til venstre. På 520 er den bare en stor enkel potte eller bakpotte som det også kan kalles. Merkelig at folk ikke skjønner forskjell på dette, "to eksos Potter" er jo ett barnehage begrep og du som bil tester burde vel vite forskjell på dette My bad! (jeg vet hva potta er, men antok du beskrev endestussen som potta:p) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Ikke verre nei...men schmiedmann er vel ikke anbefalt å handle oss leser jeg... tja, veldig hyggelige og hjelpsomme på telefonen og gode priser. Men d tar jo fort nesten en måned før man får ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Vel, har faktisk bare gode erfaringer med Schmiedmann. Har handlet både frontspoiler i carbon og bremseskiver fra dem. Frontspoileren kjørte jeg inn og hentet, mens skivene ble sendt med posten. Varene var klare til avhenting ca uka etter de var bestillt. De har nok vært uheldig med noen få kunder, men de har ropt høyest. Tror nok de fleste er fornøyde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ja får vel satse på no greier fra dem...bare få bilen godkjent først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Ikke skjedd mye her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Fin E39 du har fått deg nå ja Absolutt mye bil for pengene! Hvordan festet du den gardina fra biltema? Sugekopper eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Nååååå vet jeg hvor du jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Nååååå vet jeg hvor du jobber haha trodde du visste det? Ikke langt unna Folkets Kebab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Fin E39 du har fått deg nå ja Absolutt mye bil for pengene! Hvordan festet du den gardina fra biltema? Sugekopper eller? Siden bilen ikke var den dyreste jeg har eid, så skrudde jeg bare festene rett inn i hattehylla og i taket...Skruene er såpass små at det ikke synes (i hattehylla) når man eventuelt fjerner gardina.. I taket blir det kun bitte små prikker etter skruene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå