Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Nååååå vet jeg hvor du jobber haha trodde du visste det? Ikke langt unna Folkets Kebab... Visste det sånn ca, men har aldri visst sånn akkurat hvilket bygg det er but now I know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 hm hm hm...hold deg unna my turf lizzom... Ser inngangen på første bildet der...i hjørnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 I know it aaaall!!! haha nei, men tar vi en kebab til lunsj en dag neste uke da? one time only? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 hm hm hm...må søke kona om lov først... haha vi tar oss en babb til uka..no stress! Satse på at volvoen ikke starter den dagen så jeg får tatt med femmern på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 knall knall vi får ta kylling siden det er sunnere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 jupp..med ekstra dressing...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Er forresten elendig lyd i bilen (kontra s-klassen og volvoen (som er BRA!))...kan jeg bare bytte høyttalere f.eks i døra foran og hattehylla for å få bedre lyd? Eller MÅ jeg trå til med forsterker og basskasse? Vil beholde alt originalt utseende messig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 jillt au! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 norsk pliiiz... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 spiller eller høyttaler gjør underverker, trenger ikke egen forsterker for å få god lyd men hvis du vil ha veldig god lyd for billig penge ville jeg hørt med nautiluz om tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Jeg fikk anbefalt å starte med en blaupunkt tha-475. Den kan kobles til orginalanlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Nautiluz er supermann i sånt..og han koster penger...Ikke når han gir råd, men når han anbefaler elementer... Jeg vil ha noe billig som gir mest bang for the buck.. Så ja..det går an å bytte hattehylle høyttalere til noe med bedre bass? Vil ikke bytte ut spillern..ser bedre ut enn sånn innfelt spiller..da går jeg heller for dynavin med skjerm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Ville heller kjøpt nye høyttalere foran, da det er de som er svakest, og du sitter også foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 sant nok...ett brukbart frontsett...bare plug and play er vel det beste...No spesiell størrelse som passer best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 http://lmgtfy.com/?q=speakersize+e39# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå