wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Bitch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Bunnen har virkelig gått ut av E39 markedet. 10k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 vel...10k ja...men var bare fordi selger ville bli kvitt den... prisene ligger fremdeles betraktelig høyere enn 10k på slike biler...billigste 528 ligger til 40k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 de virker til å være vanskelige å selge.. en kompis hadde 528ia, men han måtte bare dumpe prisen for å få solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 9&type=alt Dette settet kan jeg varmt anbefale! Har hatt diverse frontsett i mine biler(alt fra 1000kr til 5000kr), og disse er faktisk de jeg er mest fornøyd med så langt.. Spiller utrolig klart og høyt uten og sprekke.. Hadde ikke troen, men ble veldig overrasket.. Drives lett av en spiller også! Laget for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 de virker til å være vanskelige å selge.. en kompis hadde 528ia, men han måtte bare dumpe prisen for å få solgt.. Nå skal jo ikke denne selges med det første...Men om jeg legger den ut senere, etter å ha fått den godkjent og fikset småplukk så selges den nok for 40k...det tror jeg at jeg får for den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=1981479&type=altDette settet kan jeg varmt anbefale! Har hatt diverse frontsett i mine biler(alt fra 1000kr til 5000kr), og disse er faktisk de jeg er mest fornøyd med så langt.. Spiller utrolig klart og høyt uten og sprekke.. Hadde ikke troen, men ble veldig overrasket.. Drives lett av en spiller også! Laget for det.. Se der ja...var jo absolutt ikke ille... bare plug and play uten forsterker er tingen! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Det der så ikke ille ut! men så har jeg plan om å montere forsterker jeg da... nok av plass til det bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ser ut til at denne må selges..Må ha meg "racerbil" til Modball turen jeg og brodern skal være med på til sommern...Og vi fant ut at vi trenger kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 skam deg! da må du ta denne i morgen på lunch'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Og du selger heller denne enn volvoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Volvoen hans er jo totalvrak omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Hva skjedde med volvoen ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 the volvo... men ja...må selge denna...eneste jeg tjener på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Rygget å treffi? Siden fangeren ser dratt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå