Gå til innhold

Stasjonsvogna, E46 320D.

Kvasi
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvd noen hjul i dag, 8x18 Et20 var det altså bare å slå fra seg.

IMG_3882.jpg

IMG_3880.jpg

Men fikk montert ferdig sub og forsterkeren til den så nå kan jeg begynne å bruke bagasjerommet igjen.

Er en 12" JL W3V3 og en Dynabel på 530W under der.

IMG_3884.jpg

Ser ut som gigantisk fargeforskjell på teppene på bildet, men er ikke det live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette resultat etter såkalt "live remap"? eller ferdig programerte mapper?... kjøpte vår bil uten info om den er chippen, men har jo stor tro på den er det etter å ha kjørt orginal, men vet ikke hvor "stor".

har lagd decat selv, ved å erstatte med biltema bend :) fikk tak i en som skulle kastes, så kappet bare av flensen inn mot turbo og rett bak flexirør. neste på tapetet er 3" bakpotte med diesel-stuss.. om jeg får tak i en defekt "midtre" del, så kapper jeg av flensene og lager dette selv også :)

drømmer også om disse to tinga :P

http://www.ca-automotive.co.uk/single_p ... 9OA==.html

http://www.turbodynamics.co.uk/shop/md5 ... -3037.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er benka tall før og etter tilpasset SW. En random kar som videreformidler filer fra shady trimmefirmaer med glamorøse navn velger jeg å ikke tro på :)

Største fordelen med decat er vel å få varmen bort fra turboen når man øker ladetrykket, og evt ekstra NM ser jeg på som bonus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bare kappe bort katalysatoren å sette på bend ? Da går det i såfall å gjøre det med begge ? :)

Sorry ot.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jepp, det kan man. På en original bil ser jeg dog ikke poenget og på en modifisert kan du stryke på EU-kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om stage 2 chip fra trf racing :) så vis man bare kan kappe dem bort så vurderer jeg det :)

Eller holder det kun å fjerne den fremste ?

Sliter man ikke på eu om man mapper om motoren ?

Du vet ikke tilfeldigvis målet på rørene jeg trenger så jeg kan ha alt klart før jeg begynner å demontere ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skal det vel veldig mye til for å få probl på eukontroll, men møter du en kjiping som er mistenksom er det vel mulig å få kjeft for å ha fjerna katalysator. Om det er litt justert elektronikk finner de nok ikke ut av. Vet ikke dim på rørene men tipper de er ca 2"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ga opp E60 hjulene til slutt. Det snødde her i dag men sommerhjul skal jeg ha, så kjørte noen mil og hentet disse i dag.

Har planer for de og er forumet så uenig som jeg håpeer blir det bra :P

IMAG0125.jpg

Legg også merke til at det overhodet ikke er hemmelig hvordan felger jeg har kjøpt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...