heineoen Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Gøy å lese om modsa du har gjort. Blir spennde å følge utviklingen her, fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Takk takk, blir vel ikke noen revlosjunerende utvikling men en og annen plan finnes det jo selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Prøvd noen hjul i dag, 8x18 Et20 var det altså bare å slå fra seg. Men fikk montert ferdig sub og forsterkeren til den så nå kan jeg begynne å bruke bagasjerommet igjen. Er en 12" JL W3V3 og en Dynabel på 530W under der. Ser ut som gigantisk fargeforskjell på teppene på bildet, men er ikke det live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 er dette resultat etter såkalt "live remap"? eller ferdig programerte mapper?... kjøpte vår bil uten info om den er chippen, men har jo stor tro på den er det etter å ha kjørt orginal, men vet ikke hvor "stor". har lagd decat selv, ved å erstatte med biltema bend fikk tak i en som skulle kastes, så kappet bare av flensen inn mot turbo og rett bak flexirør. neste på tapetet er 3" bakpotte med diesel-stuss.. om jeg får tak i en defekt "midtre" del, så kapper jeg av flensene og lager dette selv også drømmer også om disse to tinga http://www.ca-automotive.co.uk/single_p ... 9OA==.html http://www.turbodynamics.co.uk/shop/md5 ... -3037.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Det er benka tall før og etter tilpasset SW. En random kar som videreformidler filer fra shady trimmefirmaer med glamorøse navn velger jeg å ikke tro på Største fordelen med decat er vel å få varmen bort fra turboen når man øker ladetrykket, og evt ekstra NM ser jeg på som bonus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Kan man bare kappe bort katalysatoren å sette på bend ? Da går det i såfall å gjøre det med begge ? Sorry ot. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Kan man bare kappe bort katalysatoren å sette på bend ? Da går det i såfall å gjøre det med begge ? Sorry ot. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Jepp, det kan man. På en original bil ser jeg dog ikke poenget og på en modifisert kan du stryke på EU-kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Jeg har planer om stage 2 chip fra trf racing så vis man bare kan kappe dem bort så vurderer jeg det Eller holder det kun å fjerne den fremste ? Sliter man ikke på eu om man mapper om motoren ? Du vet ikke tilfeldigvis målet på rørene jeg trenger så jeg kan ha alt klart før jeg begynner å demontere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 I utgangspunktet skal det vel veldig mye til for å få probl på eukontroll, men møter du en kjiping som er mistenksom er det vel mulig å få kjeft for å ha fjerna katalysator. Om det er litt justert elektronikk finner de nok ikke ut av. Vet ikke dim på rørene men tipper de er ca 2" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Nylakka nyrer på plass i dag, første forsøk ble ikke bra og skallet av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Ga opp E60 hjulene til slutt. Det snødde her i dag men sommerhjul skal jeg ha, så kjørte noen mil og hentet disse i dag. Har planer for de og er forumet så uenig som jeg håpeer blir det bra Legg også merke til at det overhodet ikke er hemmelig hvordan felger jeg har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 God som ny, nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 På tide å bytte luftfilter tenkte jeg, og det hadde jeg helt rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Mindre bakkeklaring og sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Tøff bil hvor kjøpte du lyktene? bmwfreak89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå