Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med e60 facelift baklykter. får man facelift lykter/look til prelift?

Dette går fint, man trenger selve lyktene og et konverteringssett. Har selv gjort dette på min 2004-modell. En av de oppgraderingene jeg er mest fornøyd med :)

[ Bilde ]

Baklyktene utgjør STOR forskjell i mine øyne :)

Får vel med adapter-overganger på noen av disse settene også mener jeg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men over til noe helt annet.. Har store problemer med å bestemme meg for hvilke sommerfelger jeg skal ha.. Lysten på 20" konkave er stor da 19" (som jeg har idag) ser veeeldig små ut så sant man ikke stor skrått ved bilen å ser. Står man derimot litt på avstand så ser felgene ut som 17".. :roll:

Bilen har såpass store former og hjulbuer så skal jeg ha 19" sommerfelger må jeg nesten ha 9" foran og 10.5" bak med noe dekkstrekk.

Tar gjerne imot tips og evt bilder/linker til E60'er med 19" og/eller 20" felger. Kan også være kantfelg, men noe konkave er å foretrekke :)

Budsjett: Satt en grense på 15.000,- til felger. (Dekk kommer da utenom)

Need some help on this one guys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rohana RC10 er min favoritt hvis jeg skulle kjøpt felger igjen. Rimelige felger i 20", og da får du vel komplett pakke med dekk for 15.000 kroner ferdig shippet fra USA. Ville pulverlakkert disse gloss black i midten, med en passende annen farge på felgkanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, Concave felger står øverst på lista.. :) Men usikker på hva jeg vil ha. Vil gjerne ha noe dybde i felga foran også, syns 8.5" Concave gir for liten dybde effekt.

Får jo 9" felg forran og vell? :D

Jada, bare den er dyp nok så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 og 11x20 hadde jo vert fint.

Men hadde det vert meg hadde jeg lagt i litt ekstra og gått for 21. Det gir så mye mer. Slik som bilen skal blir så burde den hatt mørke 21" hjul.

Det fyller hjulbuene på en helt annen måte

21" er uaktuelt da bilen blir alt for høy i mine øyne.

Men ja, jeg har tittet på Rohanna felgene også. Ingen importører i Norge som har tatt de inn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...