Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med fin bil! :) E60 er herlig.

5-serien er en bil for menn, 3-serien er for guttunger :wink:

Takk for det, Bård! Fornøyd med valget sålangt ihvertfall :)

Hehe.. Føler meg mandig og SVÆR i 5'ern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Også får jeg ikke noe creds for at bilturen hjem gikk smertefritt? :shock: Hadde ikke jeg fulgt med, hadde du mest sannsynlig dundra inn i den elgen ! ;D hahaha :) Blir nok bra som vanlig det her spræka!

My bad broh!

Og Mads her som hjalp oss å komme helskinnet fra det over fjellet. Kom traskenes ned en elg mot veien som jeg ikke så, men det gjorde Mads så da gikk det braa :)

Happy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott bil! med vag-stancebakgrunn så vil jeg tro denne blir meget lekker tilslutt ;)

Hvordan får du tak i matt estorilblå folie? eller blir det å ta en tilsvarende matt farge?

Jeg har matt blå folie, men virket ikke så lett å få tak i en spesiell farge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott bil! med vag-stancebakgrunn så vil jeg tro denne blir meget lekker tilslutt ;)

Hvordan får du tak i matt estorilblå folie? eller blir det å ta en tilsvarende matt farge?

Jeg har matt blå folie, men virket ikke så lett å få tak i en spesiell farge :P

Takk for det!

Blir bestilt felger denne uken, senk kommer samtidig med felgene i slutten av Februar. Ellers blir det toning av ruter denne mnd evt tidlig neste mnd.

Jeg har fått beskjed om at man får tak i estoril blå matt folie. Ikke veit jeg om den er 100% lik, men den så ihvertfall veldig lik ut :)

Legger ved bilde av hvordan fargen blir:

42vmp0yokorxkk2r4s5z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette! Gratulerer :D

Skal du ha blå lyktefilm også? Ser ut som den på bildet har det.

Vet de selger på unikbil.no

Kjøpte akkurat "lys mørk" selv, for å dempe den øverste hvite og oransje delen av lyktene på E60.

Tenkte også å bruke den på nummerskiltene.

Ellers kjøpte jeg blank svart folie der også, for å foliere interiørlistene, og kanskje M-sport diffuseren også, med mindre man går for lakk der.

*abonnert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speechless.. Dette blir MEGET gromt. Kommer til å bli drømmebilen min dette høres det ut som, du gjør ihvertfall et par ting jeg har tenkt på til den dagen jeg ender opp med E60. Følger med :)

Skal bare forsikre meg om at alt av kanter og slikt blir gjort skikkelig, så ikke dette løsner sånn plutselig.. Siden jeg er såpass glad i å vaske bil/holde den i orden så får nok folien gjennomgå etterhvert :)

Fått en ca pris på 16.000,- for jobben, så syns ikke det er så veldig ille igrunn.

Bare å følge med for videre oppdateringer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammelig rå den audien du hadde før :D Pen e60 du har skaffet deg og. Planene dine høres riktige ut :) Hvilke felger gikk du for? Går du for coilovers eller fjærer?

Takk for det, hyggelig å høre!

Skal nok bli bil ut av denne etterhvert også, bare få spart opp litt penger da de neste tingene koster en del.. :)

Går for justerbart da jeg aldri blir fornøyd med kun fjører. Liker å tilpasse høyden selv utifra hvor jeg skal henn og hvilke felger som skal på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister mest med disse.

Rotiform Classic TMB:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Feil bil men får et viss inntrykk iallefall..

[ Bilde ]

Rotiform Concave BLQ:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Noen som vet om jeg får brukt 10" evt 10.5" bakfelg? Foran må jeg vel nøye meg med 8.5" regner jeg med. 9" med riktig ET hadde sikkert gått ann, men veit ikke hva slikt vil koste da dette helt sikkert blir custom størrelse..

Har du bestemt deg for dimensjon?

Ville nå bare nevne at schmidt monterer nå 10x21 forran og 11,5x21 bak til e60. Så plass har du nå nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette! Gratulerer :D

Skal du ha blå lyktefilm også? Ser ut som den på bildet har det.

Vet de selger på unikbil.no

Kjøpte akkurat "lys mørk" selv, for å dempe den øverste hvite og oransje delen av lyktene på E60.

Tenkte også å bruke den på nummerskiltene.

Ellers kjøpte jeg blank svart folie der også, for å foliere interiørlistene, og kanskje M-sport diffuseren også, med mindre man går for lakk der.

*abonnert*

Får ihvertfall ha trua! :)

Blir det lyktefilm blir det isåfall den lyseste tint filmen fra Lamin-X. Syns denne toner

ned lampa akkurat passe, og mister ikke alt for mye lys. Legger på samme på skiltlysene også, da de skiltlysholderne jeg kjøpte lyser opp hele rumpa på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...