Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har GSP camberplatene på Z4en. Funker som snus de. Ingen ulyder heller som det fort kan bli med slike.

Takk for svar :)

Har du mye justering å gå på? vanskelig spørsmål da dette sikkert varierer litt fra bil til bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så imorgen blir det en liten telefonrunde for å se hvem som kan få lakkert framskjermene mine kjappest. Foliering av bilen blir utsatt litt siden jeg ikke har fått noen til å ta jobben, så da lakkerer jeg framskjermene først så jeg får satt på sommerhjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med Auto skade Terje Schie, fantastiske folk og gjør en god jobb :)

De som holder til på Lørenskog? :)

Jepp, har hatt flere biler der. De gjør en veldig bra jobb! :)

Høres bra ut :) Får ta en tur innom de imorgen, må en tur på GS anyways så da svinger jeg bare innom på vei hjemover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje Schie, Autoskade tok sykt høyt pris da jeg var der, så valgte ikke de! Autozentrum eller Bavaria eller hva det heter på Økern nå bruker Terje Schie, så han får vel uansett nok jobber og priser seg sikkert høyt. Men hør med han og sammenlikn, så får du ha lykke til :) Hørt mye bra om dem jeg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje Schie, Autoskade tok sykt høyt pris da jeg var der, så valgte ikke de! Autozentrum eller Bavaria eller hva det heter på Økern nå bruker Terje Schie, så han får vel uansett nok jobber og priser seg sikkert høyt. Men hør med han og sammenlikn, så får du ha lykke til :) Hørt mye bra om dem jeg og

Var innom de istad. Må si den prisen de ga meg var noe vell drøy.. Men jeg vet at lakkjobber kan varierer veldig fra firma til firma så ble ikke sånn kjempe overrasket. De er sikkert dyktige, men jeg gir ikke nesten dobbel pris for å få lakkert to framskjermer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror et annet firma klarer å lakkere to framskjermer like bra. Uansett, bare å si ifra at du er jævlig nøye og skal ha det perfekt, er du ikke fornøyd, så får de gjøre det igjen. Helt fair hvis du i tillegg sier ifra at du skal ha det nøyere enn normalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror et annet firma klarer å lakkere to framskjermer like bra. Uansett, bare å si ifra at du er jævlig nøye og skal ha det perfekt, er du ikke fornøyd, så får de gjøre det igjen. Helt fair hvis du i tillegg sier ifra at du skal ha det nøyere enn normalen

Jeg er relativt pirkete, så det blir alltid nevnt når jeg skal lakkere deler.. :) Men har som regel et par kamerater som tar slikt for meg, men de har fullt opp om dagen så da blir det fort litt ventetid.. Og det går utover at jeg må kjøre på stusselige 17" vinterhjul med høyt ET kontra 20" sommerhjul med lavt ET.. (Ser virkelig ikke bra ut slik den står nå) Såe.. The paint job must be done this week! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...