Ryeng1 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Kjøpt deg GS perf. camberkit du også ja? blir spennende å se hvordan dette blir! Oh yes! Klarte ikke la være Neida, men må justere cambern betraktelig for å få på 10" felga foran. Må jo også bruke 18mm spacere tillegg for å gå klar av fjøra. Så havnet tilslutt på 10x20" ET 7 foran. Tror faktisk ikke det er mange av dem i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Legger ved noen bilder etter framskjermer montert (og vasket) samt GS Performance sine justerbare tårnlagre foran. Med en albue halvveis ut av ledd så tok det noe lengre tid enn normalt, men ble da ferdig tilslutt.. Har igjen littegrann tilpasning av ene hjørnet på framskjermen inn mot fangeren. Så i påvente på at noen skal ta jobben med foliering av bilen så har jeg bestilt opp to store stickerbomb ark i svarthvitt som blir satt på. Cambern ble bra den, fikk justert den akkurat slik jeg ville ha den. Så nå stor den på Max negativ og forhåpentligvis smetter hjula greit inn under skjermen nå Men ble forøvrig litt skuffet over støynivået på lagrene. Klunker en del på ujevn vei, men på normal asfalt er det stille og rolig. Sommerhjula foran kommer på imorgen, orket ikke begynne med det nå ikveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Blir sikkert konge! men er jo annen farge på skjermene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Blir sikkert konge! men er jo annen farge på skjermene ? Du ser vel at de ikke er lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 ah! ante meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323ci Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Får oppdatere litt da.. Studs: Montert: Boltene: Testing av fitment: Still in progress! Må tilpasse fangeren et par mm til mtp framskjermen. Endte tilslutt opp på 10x20" ET -3 foran. Latterlig trangt mellom fjørbeinet og innsiden av felgen. Har også justert cambern på Max, så det er trangt om plassen foran. Mulig jeg kjøper 235/30-20 dekk foran så jeg er helt sikker på at det ikke blir noe subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Ser utrolig bra ut! Hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Du det der blir fett!! Men tror du lilla muttre passer med estorilblå? Ser for meg at det kan bli en skummel krasj, hvite derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Ble bra med de boltene Får vel handle inn sånn jeg også, får prøve i gull ! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Du det der blir fett!! Men tror du lilla muttre passer med estorilblå? Ser for meg at det kan bli en skummel krasj, hvite derimot Håper det! Fikk M5 innerskjermene mine idag samt 28mm spacere. Så eneste som står igjen er å få skaffet noen 235/30-20 framhjul. Digger den lillafargen, så de blir på en stund framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Ble bra med de boltene Får vel handle inn sånn jeg også, får prøve i gull ! hehehe Gjør det lille ekstra syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Litt småjusteringer igjen nå så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Pen høyde og lekkert om du får det til å fungere i praksis uten å subbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Pen høyde og lekkert om du får det til å fungere i praksis uten å subbe Begynner å bli fornøyd med høyden nå.. Litt småjusteringer igjen på fangeren samt montering av 28mm spacere og M5 innerskjermer så nærmer vi oss Skal også gå greit å kjøre i denne høyden uten subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå