Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpt deg GS perf. camberkit du også ja? ;) blir spennende å se hvordan dette blir!

Oh yes! Klarte ikke la være ;)

Neida, men må justere cambern betraktelig for å få på 10" felga foran. Må jo også bruke 18mm spacere tillegg for å gå klar av fjøra. Så havnet tilslutt på 10x20" ET 7 foran. Tror faktisk ikke det er mange av dem i Norge! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger ved noen bilder etter framskjermer montert (og vasket) samt GS Performance sine justerbare tårnlagre foran. Med en albue halvveis ut av ledd så tok det noe lengre tid enn normalt, men ble da ferdig tilslutt.. :)

Har igjen littegrann tilpasning av ene hjørnet på framskjermen inn mot fangeren.

Så i påvente på at noen skal ta jobben med foliering av bilen så har jeg bestilt opp to store stickerbomb ark i svarthvitt som blir satt på.

Cambern ble bra den, fikk justert den akkurat slik jeg ville ha den. Så nå stor den på Max negativ og forhåpentligvis smetter hjula greit inn under skjermen nå :) Men ble forøvrig litt skuffet over støynivået på lagrene. Klunker en del på ujevn vei, men på normal asfalt er det stille og rolig.

Sommerhjula foran kommer på imorgen, orket ikke begynne med det nå ikveld.. :)

qz5wrxtds7v501mdqhah.jpg

gcnmi64pv8u5d2v7qdci.jpg

mia0vapuae3jvam956w8.jpg

nq2zhiucmvcvfhohtcs6.jpg

1wfyqyferfzk4cphspxl.jpg

z7jtfng5r87kip0jf5jo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får oppdatere litt da.. :)

Studs:

n09aggnt67vedtnga6p9.jpg

Montert:

ba0x2ga0zxnk0c1690gw.jpg

Boltene:

11sg8o47umugmcmc81dt.jpg

Testing av fitment:

vp2jeaoev0e65p8yaqg4.jpg

Still in progress! Må tilpasse fangeren et par mm til mtp framskjermen. Endte tilslutt opp på 10x20" ET -3 foran. Latterlig trangt mellom fjørbeinet og innsiden av felgen. Har også justert cambern på Max, så det er trangt om plassen foran. Mulig jeg kjøper 235/30-20 dekk foran så jeg er helt sikker på at det ikke blir noe subbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du det der blir fett!! :)

Men tror du lilla muttre passer med estorilblå? Ser for meg at det kan bli en skummel krasj, hvite derimot :P

Håper det!

Fikk M5 innerskjermene mine idag samt 28mm spacere. Så eneste som står igjen er å få skaffet noen 235/30-20 framhjul.

Digger den lillafargen, så de blir på en stund framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen høyde og lekkert om du får det til å fungere i praksis uten å subbe :D

Begynner å bli fornøyd med høyden nå.. Litt småjusteringer igjen på fangeren samt montering av 28mm spacere og M5 innerskjermer så nærmer vi oss :) Skal også gå greit å kjøre i denne høyden uten subbing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...