Stianpa Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Vil vel si at din er strøken i forhold til min hehe Relativt mye du har gjort med den å ser jeg creds for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Vil vel si at din er strøken i forhold til min hehe Relativt mye du har gjort med den å ser jeg creds for det! Den pleies godt, så er ikke all verdens å "utsette" på den Takk for det, kostet skjorta og halve armen disse delene men det er helt grei når alt er ferdig på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Utrolig pen, første e-60 eg virkelig har likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Utrolig pen, første e-60 eg virkelig har likt Det er hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Tok forresten å senket bilen en halv cm til igår. Det går på håret med denne høyden nå. Subber nada, og har enda igjen 5.5cm å senke Var så godt igang med å montere justerbart understell på en av bilene til broren min, så da klarte jeg ikke å dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Gjentar meg selv: NYDELIG bil. MEN du må få på annen eksos og M5 speil etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Gjentar meg selv: NYDELIG bil.MEN du må få på annen eksos og M5 speil etter min mening M5 speil er på lista, men føler at baken må få en liten oppfriskning først og fremst.. Litt tam bak kontra resten av bilen. Noen tips til billig eksos og diffuser? Vil ha samme diffuseren som jeg har men med uttak i begge ender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 du er gal hvordan er det å kjøre med så senka bil på norske veier? kjører temelig lavt jeg også, men tørr ikke å ta det vidre pga. veistandard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Nå var det jo perfekt høyde på den da du får den vel ikke stort lavere å brukbar med 20" nå ?? Med 19" kan du vel gå lenger ned men synes den var perfekt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 du er gal hvordan er det å kjøre med så senka bil på norske veier? kjører temelig lavt jeg også, men tørr ikke å ta det vidre pga. veistandard Må tøye grensene litt.. Laveste punktet under er på ca 5.5cm så jeg må følge med på veier hvor jeg ikke er kjent.. Er ikke mye som skal til før bunnpanna får gjennomgå! Her på Hadeland er det mye dårlige veier, så skulle sånn egentlig ha kjørt SUV her. Men må lide for utseende sies det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Nå var det jo perfekt høyde på den da du får den vel ikke stort lavere å brukbar med 20" nå ?? Med 19" kan du vel gå lenger ned men synes den var perfekt nå Fornøyd med høyden nå - tatt i betraktning at jeg ikke subber. Eneste som irriterer meg litt er at jeg skulle hatt en 25mm spacer bak så felgkanten bygger litt utenfor hjulbuen. Nå går den kant i kant med 20mm spacer. Men da må jeg evt fram med valsa igjen, for nå er det ikke mer å gå på mtp høyden vs bredden. Kjører 10x20" ET 5 bak, så er trangt om plassen. Vil ikke heise bilen noe mer heller.. ^^ Setter jeg på 19" så får jeg den helt i bunn med riktig ET. Har fortsatt igjen en del å gå på i høyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Får holde litt liv i tråden med det nyeste bilde fra photoshooten forrige uke.. Ellers skjer det svært lite, vurderer å bygge litt større stereo i bilen da jeg ikke er helt fornøyd med bassen som er nå. Må jeg demontere setene foran for å få byttet subbere under setene? Dagens bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Blitt helt spot on nå, skal jeg være ærlig. Er det noe vits i å koste på bilen noe mer når du alikevel skal kvitte deg med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Blitt helt spot on nå, skal jeg være ærlig. Er det noe vits i å koste på bilen noe mer når du alikevel skal kvitte deg med den? Hyggelig å høre Er egentlig godt fornøyd med utseende selv nå også. Nei, altså jeg har liggende en del ubrukt stereo som bare ligger på delelageret så tenkte å teste ut litt. Men får se hva jeg gjør. Har egentlig funnet meg ny bil også, så lurer litt på å legge den ut for salg. Ble litt gira på ny etter en prøvetur ihelga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Blitt helt spot on nå, skal jeg være ærlig. Er det noe vits i å koste på bilen noe mer når du alikevel skal kvitte deg med den? Hyggelig å høre Er egentlig godt fornøyd med utseende selv nå også. Nei, altså jeg har liggende en del ubrukt stereo som bare ligger på delelageret så tenkte å teste ut litt. Men får se hva jeg gjør. Har egentlig funnet meg ny bil også, så lurer litt på å legge den ut for salg. Ble litt gira på ny etter en prøvetur ihelga.. Ah, da skjønner jeg. Hva slags bil er det du har sett på nå, hvis det er lov å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå