Ryeng1 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Noen ferske bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Oppdatert annonse med nye bilder på Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41307212 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Må bare si at denne bilen er helt verst! Hadde jeg hatt 380k til overs hadde jeg kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Må bare si at denne bilen er helt verst! Hadde jeg hatt 380k til overs hadde jeg kjøpt Hyggelig å høre! Har fått flere bud allerede, men mangler noen få tusenlapper før den blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Skjer det noe her for tiden da? Alltid like spennende å ta en kikk innom her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Skjer det noe her for tiden da? Alltid like spennende å ta en kikk innom her! Nei, ikke annet enn pussing og gnukking av og til Står for det meste stille om dagen. Tenkte å ta med begge bilene mine på NordicStance treffet til hælja, så må se om jeg blir ferdig til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Skjer det noe her for tiden da? Alltid like spennende å ta en kikk innom her! Nei, ikke annet enn pussing og gnukking av og til Står for det meste stille om dagen. Tenkte å ta med begge bilene mine på NordicStance treffet til hælja, så må se om jeg blir ferdig til da Begge? Ble ikke 328'n solgt, eller har du kjøpt noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Skjer det noe her for tiden da? Alltid like spennende å ta en kikk innom her! Nei, ikke annet enn pussing og gnukking av og til Står for det meste stille om dagen. Tenkte å ta med begge bilene mine på NordicStance treffet til hælja, så må se om jeg blir ferdig til da Begge? Ble ikke 328'n solgt, eller har du kjøpt noe nytt? Hmm, ble nyskjerrig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Nysgjerrig? Ikke jeg, tror jeg vet hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Hehe, skulle bare visst dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Funnet det ut Hehe blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Dårlig gjort å holde sånt hemmelig, iallefall for en som må jobbe mens alle andre er på stance at the border Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Scirocco?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Gamlebilen til Lehne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Vw, men ikke scirocco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå