Ryeng1 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Har akkurat handlet inn Zito WP111 i samme dim som du har men er dine 19¨?Jeg handlet akkurat 8,5x20 og 9,5x20 , har ikke bestemt meg for dekk enda... Enten masse bredde eller mye strekk... Legg ut bilder når du har mulighet Ja, jeg handlet 19". Dog som vinterfelger Vurderer 9x20" & 10.5x20" til sommerfelger, men får ikke bestemt meg for hva slags felger jeg skal handle. Mye pent til disse bilene! Jeg kjører Nokian Hakka R vinterdekk i 235/35-19 rund baut nå. Perfekt strekk bak, men foran skulle man gjerne hatt 215/35-19. Men dette finnes ikke i Nokian mener jeg å huske.. Men skal du bruke dine som sommerfelger, hadde jeg kjørt 215 & 235 bredde. Akkurat passe strekk om du kjøper dekk som det er litt "dekkstrekk feeling" på.. (Nankang, Kumho, Falken FK 453 etc..) Bilder kommer imorgen, rakk ikke idag =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Finnes det noen bilder som viser hvordan det hadde sett ut med 215 og 235 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Finnes det noen bilder som viser hvordan det hadde sett ut med 215 og 235 ? Det gjør det nok! Her er et par bilder med 235/35 rundt om på 8.5" & 9.5. ET 5 bak. ET 15 foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Noen til.. Skriiiker etter senk! Og en halvtime seinere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Noen til..[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Skriiiker etter senk! [ Bilde ] [ Bilde ] Og en halvtime seinere.. [ Bilde ] Satt som et skudd det der! Pene vinterfelger Holdt på med på siste bilde? Har aldri vært så ille til meg Artig at du kjører med luka opp. Ser du vurderer 9x20 og 10,5x20 til sommeren. Vet du at det er plass til 10,5 bak uten valsing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Satt som et skudd det der! Pene vinterfelger Holdt på med på siste bilde? Har aldri vært så ille til meg Artig at du kjører med luka opp. Ser du vurderer 9x20 og 10,5x20 til sommeren. Vet du at det er plass til 10,5 bak uten valsing? Såpass bør det væra! Snødde en del på Hadeland ihelga, så skal ikke så mye til før rumpa ser slik ut! 10.5 går fint med riktig ET. Regnet så smått på det at med ET 25 på 10.5" går det ca kant i kant. Kan jo evt justere cambern litt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Hvorfor ikke bredde på hjula? Mer fan av strekk du? Vet du hvor bredt det er plass til i dekkdim på e60?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Og centeren på Zito hjula er vel 65mm på innsiden å 68 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Hvorfor ikke bredde på hjula? Mer fan av strekk du? Vet du hvor bredt det er plass til i dekkdim på e60?? Jeg klarer ikke "ballonghjul" på store felger. Greit nok, 5-Serie fortjener bredde på dekkene da bilen er brei og stor ellers. Men syns 235/35-19 ser kurant ut. Bare få på senk nå så blir'e bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Da har bilen fått tonede ruter Ble veldig godt fornøyd med resultatet! Har en fast kar som gjør dette på mine biler, så blir aldri skuffet over jobben han gjør Bilder kommer litt senere idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Regner med du tåler kritikk begge veier, 235/35 på 9,5" felg på e60 er ikke veldig pent, dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Regner med du tåler kritikk begge veier, 235/35 på 9,5" felg på e60 er ikke veldig pent, dessverre! For min del skulle jeg gjerne hatt 225/35-19, så det bryr meg pent lite Smak og behag som alt annet! Rettelse: Enig i at 5-Seriene passer bedre med breie hjul (spesielt bak grunnet bredden på bilen) men hadde 235/35-19 Nokian Hakka vinterhjul liggende så da var saken grei.. Ellers hadde jeg nok kjørt på med 265/30-19 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Bildene lyver litt ser jeg.. Ble littegrann mørkere, samt at filmen er like mørk på alle siderutene. Ser dog noe mørkere ut bak enn foran grunnet bakruta. Ble ihvertfall fornøyd med resultatet Så nå gjenstår det bare en heeeel del senk ^^.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Lekre hjul du har kjøpt deg. Jeg kjører med samme oppsett, dog andre felger på min og er veldig fornøyd. Det overrasket meg at det ble så lite strekk med 235/35-19 bak på 9,5 felg. I frykt for at det ville bli skikkelig strekk bak gikk jeg for 8,5 rund baut og jeg ser jo at jeg burde angre på det.. Hvorfor ikke bredde på hjula? Mer fan av strekk du? Vet du hvor bredt det er plass til i dekkdim på e60?? Jeg kjører med 305/25-20 bak på min, så god plass er det ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Veldig tydelig å se strekken på bakdekkene nå som bilen er høy, og det ser ikke veldig pent ut, men at det vil se bedre ut når bilen blir lavere er jeg helt sikker på. 255/30 bak ville vært penere, imo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå