Gå til innhold

BMW E60,Rohana RC10, SPAX++ Solgt! - F30 Hartge++ Selges? s.7

Soleim
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M-spoileren, mye cleanere :) Forøvrig en veldig flott bil. Jeg synes at fargen, som i utgangspunktet er en litt kjedelig farge, er en av de mest kledelige fargene til E60 :)

Cleanere og mest orginalt :wink: Takk for det! Fargen er som du sier, ikke noe "sprudlende" farge, men jeg synest den passer godt - kombinert med planene jeg har for bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FK er god kvalitet utifra hva jeg har lest.

Jeg vurderte det til M5`n jeg eide og nå til M3`n.

Flott E60 og flott side med mye billig snacks du linket til! la meg putte en snus inn og studere denne siden nærmere!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FK er god kvalitet utifra hva jeg har lest.

Jeg vurderte det til M5`n jeg eide og nå til M3`n.

Flott E60 og flott side med mye billig snacks du linket til! la meg putte en snus inn og studere denne siden nærmere!:D

Høres bra ut. Greit at det er kvalitet over det, mtp på bilen det skal sitte på. Er ikke noe bil til 50 000 liksom :lol:

Takk for det :) Godt å høre at noen liker bilen!

Siden var ikke så aller værst. Kom frem helt random etter litt research 8)

EZT på teknisk forumet vurderer samme coilovers som deg, kanskje du skal si hei i tråden og spørre om dere skal kjøpe ilag og be om litt rabatt?

Jeg kan være med på den dealen muligens

Done! Se Teknisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt søk, sendte jeg noen mailer rundt om for å høre om priser på felger osv.

Legger ved noen bilder på tilbudene jeg har fått. Gjerne del din mening. Hva passer/passer ikke :D

Forslag til andre typer mottas og!

4 forskjellige bilder av samme felgtype, "Vossen". Litt vanskelig å se, men disse er concave.

plkps5w8qkss1ms862ew.jpg

jxpjhaoxaop9qq11dz5w.jpg

bdqlcrn9v54pbbwzxthl.jpg

mwljewh2tdc85ssxoaje.jpg

De tar seg bra ut på F10 i allefall :D

02blf6qnm22vlo05vg5q.jpg

Vertini

86j9vq5awasm8kx60y00.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fått tilbake spoileren fra lakkering ble den montert. Grill ble og montert samtidig. Ble veldig fornøyd med resultatet!

Grillen er av orginal BMW Performance.

Noen bilder etter montering

6orpiijp94pyke9fwhko.jpg

ujltsua8j2661yc3f3ar.jpg

ap21x67fh1hte1d9ijj1.jpg

qa7ivrv3npud6kcts118.jpg

Bildene endrer rotasjon ved opplasting...aner ikke hvorfor :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lite med oppdateringer her for tiden... :(

Er for tiden i Bergen på kurs, så får ikke gjort så mye her. Eneste jeg får gjort er å sitte på nett å drømme meg bort :lol:

Poleringsstoff står på innkjøpslisten. Noen som har noe å anbefale? Forslag mottas med åpne hender :wink:

Bilen skal selvfølgelig poleres til våren/sommeren, etter en skitten vinter med salt og dårlige veier.

Sitter og å ser på felger...Er så mye pent og DYRT! Zito WP111 20" er jo en sikker vinner. Rimelig pris på de og....men så er tankene at jeg har lyst på noe som nesten ingen andre har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...