koll Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 M-spoileren, mye cleanere Forøvrig en veldig flott bil. Jeg synes at fargen, som i utgangspunktet er en litt kjedelig farge, er en av de mest kledelige fargene til E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 M-spoileren, mye cleanere Forøvrig en veldig flott bil. Jeg synes at fargen, som i utgangspunktet er en litt kjedelig farge, er en av de mest kledelige fargene til E60 Cleanere og mest orginalt Takk for det! Fargen er som du sier, ikke noe "sprudlende" farge, men jeg synest den passer godt - kombinert med planene jeg har for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Lite stemningsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Sendte baklukespoileren inn for lakkering idag. Gikk for M-tech.....Er ferdig i slutten av uka Coilovers er neste på planen.. Noen som har erfaringer med FK Highsport Coilovers? http://www.venommotorsport.com/product_details.php?id=15924&manufacturer=FK&category=Suspension Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 FK er god kvalitet utifra hva jeg har lest. Jeg vurderte det til M5`n jeg eide og nå til M3`n. Flott E60 og flott side med mye billig snacks du linket til! la meg putte en snus inn og studere denne siden nærmere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 EZT på teknisk forumet vurderer samme coilovers som deg, kanskje du skal si hei i tråden og spørre om dere skal kjøpe ilag og be om litt rabatt? Jeg kan være med på den dealen muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 FK er god kvalitet utifra hva jeg har lest.Jeg vurderte det til M5`n jeg eide og nå til M3`n. Flott E60 og flott side med mye billig snacks du linket til! la meg putte en snus inn og studere denne siden nærmere! Høres bra ut. Greit at det er kvalitet over det, mtp på bilen det skal sitte på. Er ikke noe bil til 50 000 liksom Takk for det Godt å høre at noen liker bilen! Siden var ikke så aller værst. Kom frem helt random etter litt research EZT på teknisk forumet vurderer samme coilovers som deg, kanskje du skal si hei i tråden og spørre om dere skal kjøpe ilag og be om litt rabatt? Jeg kan være med på den dealen muligens Done! Se Teknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Etter litt søk, sendte jeg noen mailer rundt om for å høre om priser på felger osv. Legger ved noen bilder på tilbudene jeg har fått. Gjerne del din mening. Hva passer/passer ikke Forslag til andre typer mottas og! 4 forskjellige bilder av samme felgtype, "Vossen". Litt vanskelig å se, men disse er concave. De tar seg bra ut på F10 i allefall Vertini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Fikk en fin pakke i posten idag # Orginale Performance Nyrer fra BMW # Hartge skiltplater Hadde jeg bare hatt Hartgehjula nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Etter å ha fått tilbake spoileren fra lakkering ble den montert. Grill ble og montert samtidig. Ble veldig fornøyd med resultatet! Grillen er av orginal BMW Performance. Noen bilder etter montering Bildene endrer rotasjon ved opplasting...aner ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Ser ut som om bilen din er storebror til min e91 (BR83897) Hvor kjøper du evt. Vossen felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Lekkert! Keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Ser ut som om bilen din er storebror til min e91 (BR83897)Hvor kjøper du evt. Vossen felgene? Hehe, det kan se sånn ut ja Vossen-felgene kan kjøpes her: https://www.vossenwheels.com/wheels/VVSCV4.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Lekkert! Keep up the good work Takk for det! Få justert høyden på bilen nå, og noen gromme felger så begynner det å bli La sommeren komme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Lite med oppdateringer her for tiden... Er for tiden i Bergen på kurs, så får ikke gjort så mye her. Eneste jeg får gjort er å sitte på nett å drømme meg bort Poleringsstoff står på innkjøpslisten. Noen som har noe å anbefale? Forslag mottas med åpne hender Bilen skal selvfølgelig poleres til våren/sommeren, etter en skitten vinter med salt og dårlige veier. Sitter og å ser på felger...Er så mye pent og DYRT! Zito WP111 20" er jo en sikker vinner. Rimelig pris på de og....men så er tankene at jeg har lyst på noe som nesten ingen andre har.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå