Ryeng1 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Ser bra ut dette Mr Mye måtte du ut med for grillen og lista på bakluka? Og hvor ble denne bestilt. Vurdert noe fra Vossen selv faktisk, men tror disse felgene er relativt dyre i 20"..? Angående tips til poleringsprodukter så hadde jeg gått for Meguiars sin proffserie. Har jobbet med disse produktene i snart 2 år nå, og de fungerer gull! Enkel å jobbe med samt bra resultat. Hvis det er interessant så kan jeg isåfall sette opp en liste til deg på hva slags type midler du bør handle inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Ser bra ut dette Mr Mye måtte du ut med for grillen og lista på bakluka? Og hvor ble denne bestilt. Vurdert noe fra Vossen selv faktisk, men tror disse felgene er relativt dyre i 20"..? Angående tips til poleringsprodukter så hadde jeg gått for Meguiars sin proffserie. Har jobbet med disse produktene i snart 2 år nå, og de fungerer gull! Enkel å jobbe med samt bra resultat. Hvis det er interessant så kan jeg isåfall sette opp en liste til deg på hva slags type midler du bør handle inn.. Takker Baklukespoileren kjøpte jeg på eBay fra England. Kom vel på ca 3000,- inkl lakkering. (Lakkeringen er gjort på et lokalt lakkverksted her i Norge) Angrer og litt på at jeg ikke kjøpte ACS spoileren. Vurderer å bestille det med tiden som kommer... Grillen er orginal performance og ble bestilt fra Strandveien Auto i Trondheim. Er du Bmwccn-medlem får du gode rabatter hos de. Kom vel på ca 650,- pr.nyre. De Vossenfelgene er dyre ja...Fikk tilbud på 20" 9'5x10. Ca 30 000,- u/dekk Ja, gjerne sett opp en liste over hva jeg burde handle inn hadde vært flotters! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Sitter fortsatt å ser på felger, da jeg ikke klarer å bestemme meg Legger ved noen bilder + spec. Hva passer best? Leveres i : 20x9" ET 20 & 35 20 x10 ET 25 & 40 20 x 11 ET 28 Planen er 10 eller 11" bak og 9" fram. Hvilket impress vil passe best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Rohana RC10 er ikke feil Har de liggenes her og venter på våren, til min E90 lci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Rohana RC10 er ikke feil Har de liggenes her og venter på våren, til min E90 lci [ Bilde ] Nei, de er meget pene! og ikke minst gunstig i pris Hvilken størrelse har du på dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Rohana RC10 er ikke feil Har de liggenes her og venter på våren, til min E90 lci [ Bilde ] Nei, de er meget pene! og ikke minst gunstig i pris Hvilken størrelse har du på dine? 9x20 et35 10x20 et40 Men det du trenger klart et annen innpress på 5 serien! Men jo større innpress, jo større blir concaven, om jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Rohana RC10 er ikke feil Har de liggenes her og venter på våren, til min E90 lci [ Bilde ] Nei, de er meget pene! og ikke minst gunstig i pris Hvilken størrelse har du på dine? 9x20 et35 10x20 et40 Men det du trenger klart et annen innpress på 5 serien! Men jo større innpress, jo større blir concaven, om jeg ikke tar helt feil... Impressen jeg tenkte var 20 fremme og 25 bak! Sikker på at concaven blir avgjort mtp innpressen? Jeg mener at jo mer concave du skal ha jo bredere felg må du ha. Feks 9" 10" 11" osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Dette tør jeg faktisk ikke å utale meg noe om.. Men send en mail til Need 4 speed motorsports og hør med dem de har meget god service og svarer raskt http://www.need4speedmotors.com/main.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Har gått til bestilling av felger til sommeren! De kommer fra USA så snart M-Teknikk har fått komplettert bestillingen sin! Valget ble Rohana RC10 9x20 og 10x20, med Silver Machine Face Chrome Lip Beklager dårlige bilder! EDIT: Ble ikke bestilt her i fra, da de hadde problemer med å skaffe disse på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Dette kan bli virkelig bra på bilen din! Ang innpress/bredde, så blir felgen mer konkav jo lavere innpresset er, eller jo bredere felgen er. Logisk nok, fordi lavere innpress tilsier at navet på felgen er nærmere senteret på felgen. Så det er som med kantfelger; des lavere innpress, des mer kant/konkav i forhold til bredde på felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Gromme felger jeg selv har vurdert. Hadde de laget de i 19" hadde de kanskje få prydet M3`n til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Dette kan bli virkelig bra på bilen din! Ang innpress/bredde, så blir felgen mer konkav jo lavere innpresset er, eller jo bredere felgen er. Logisk nok, fordi lavere innpress tilsier at navet på felgen er nærmere senteret på felgen. Så det er som med kantfelger; des lavere innpress, des mer kant/konkav i forhold til bredde på felgen. Ja, jeg gleder meg virkelig til å sette de på, samt få bilen ned på bakken Jeg har bestilt med ET20 frem og ET25 bak. Da vil det si at jeg vil få mer Concave enn samme felg med impress ET 35 og ET40? Gromme felger jeg selv har vurdert. Hadde de laget de i 19" hadde de kanskje få prydet M3`n til sommeren. Jepp, de falt godt i smak! Håper de faller i smak hos flere når de kommer på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Dette kan bli virkelig bra på bilen din! Ang innpress/bredde, så blir felgen mer konkav jo lavere innpresset er, eller jo bredere felgen er. Logisk nok, fordi lavere innpress tilsier at navet på felgen er nærmere senteret på felgen. Så det er som med kantfelger; des lavere innpress, des mer kant/konkav i forhold til bredde på felgen. Ja, jeg gleder meg virkelig til å sette de på, samt få bilen ned på bakken Jeg har bestilt med ET20 frem og ET25 bak. Da vil det si at jeg vil få mer Concave enn samme felg med impress ET 35 og ET40? Det stemmer PS. det skrives innpress. Impress er bare en vanlig stavefeil pga hvordan det uttales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Dette kan bli virkelig bra på bilen din! Ang innpress/bredde, så blir felgen mer konkav jo lavere innpresset er, eller jo bredere felgen er. Logisk nok, fordi lavere innpress tilsier at navet på felgen er nærmere senteret på felgen. Så det er som med kantfelger; des lavere innpress, des mer kant/konkav i forhold til bredde på felgen. Ja, jeg gleder meg virkelig til å sette de på, samt få bilen ned på bakken Jeg har bestilt med ET20 frem og ET25 bak. Da vil det si at jeg vil få mer Concave enn samme felg med impress ET 35 og ET40? Det stemmer PS. det skrives innpress. Impress er bare en vanlig stavefeil pga hvordan det uttales Høres bra ut Haha, takk for rettelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Skjer ikke så mye for tiden...Er på jobb i Bergen, så får ikke gjort stort annet enn å bestille litt deler Har bestilt senkefjører av H&R. Det ble 50/50. Legger ved to bilder av hvordan bilen blir. Trodde den ble lavere faktisk...men det ser bra ut! Blir cleant Avbildet med 20x11 og 20x9,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå